Skip to content

اعلام هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در آزمون دکتری

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در مقطع دکتری اعلام شد. هزینه انتخاب رشته کدرشته‌های امتحانی دانشگاه آزاد در آزمون دکتری تخصصی سال ۱۳۹۷ (نیمه متمرکز) اعلام شد.

دفترچه انتخاب رشته دوره دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۱۳۹۷ دانشگاه آزاد در سایت مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه منتشر شد.

کلیه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ضرورت دارد با توجه به نتایج درج شده در کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و با مراجعه به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد ضمن مطالعه دفترچه راهنما نسبت به انتخاب حداکثر ۴۰ کدرشته/محل متناسب با کد مجموعه امتحانی خود اقدام نمایند.هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته دانشگاه آزاد در آزمون دکتری

داوطلبان لازم است هزینه انتخاب رشته به مبلغ ۴۶۰ هزار ریال (۴۶ هزار تومان) را از طریق سامانه انتخاب رشته پرداخت کنند. با توجه به این که پس از پرداخت هزینه ثبت نام امکان باز پس گیری آن وجود ندارد، لذا به داوطلبان اکیداً توصیه می‌شود پس از آگاهی از شرایط و ضوابط انتخاب رشته نسبت به پرداخت هزینه ثبت نام اقدام نمایند.

معرفی جهت مصاحبه منوط به کسب حدنصاب علمی لازم با توجه به رشته/محل‌های انتخابی داوطلبان در اولویت‌های ۴۰ گانه و ظرفیت پذیرش رشته/محل‌های انتخابی خواهد‌بود.

دانشگاه آزاد پس از پایان مهلت مقرر برای انتخاب رشته نتایج داوطلبان حائز شرایط برای شرکت در مرحله ارزیابی مصاحبه تخصصی را اعلام خواهد‌کرد.

پس از اعلام نتایج انتخاب رشته لازم است دعوت‌شدگان به مصاحبه تخصصی با مراجعه به سایت www.azmoon.org و انتخاب محلهای مصاحبه مورد نظر خود را، با واریز وجه مصاحبه به مبلغ ۸۰۰ هزار ریال (۸۰ هزار تومان) اعلام کنند.

صرفاً از داوطلبانی که به سایت مراجعه و محل مصاحبه خود را انتخاب کرده اند مصاحبه تخصصی به عمل خواهد آمد.

پس از انجام مرحله ارزیابی تخصصی دانشگاه آزاد نتایج نهایی داوطلبان شرکت‌کننده در این مرحله توسط سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

داوطلبان دوره‌های دوره دکتری تخصصی (ph.D) بدون آزمون نیز باید مانند سایر داوطلبان ثبت‌نام و هزینه انتخاب رشته را پرداخت نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا