Skip to content
در سال جدید: برنامه های فرهنگی نشاط آور در دانشگاه آزاد

در سال جدید: برنامه‌های فرهنگی نشاط آور در دانشگاه آزاد

دکتر ابراهیم کلانتری معاوت فرهنگی دانشگاه آزاد پیرامون برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد در سال ۱۳۹۷ گفت: برمبنای سند راهبردی این معاونت ، برنامه‌های جدید انجام خواهد شد. وی افزود: این سند برای دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی تدوین شده است.

اولویت‌های برنامه‌های فرهنگی

واحد دانشگاه آزاد و برنامه‌های فرهنگی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد ضمن اشاره به اولویت‌های جدید تاکید کرد: اولویت‌های این دانشگاه در برنامه‌های فرهنگی براساس آموزه‌ها و معارف اسلام، ارزش‌های انقلاب اسلامی و رهنمودهای امام راحل و مقام معظم رهبری تدوین شده است.

کلانتری اظهار داشت: همچنین در سال جدید برنامه داریم  فعالیت‌ها را به نحوی طراحی کنیم که بیشترین حجم برنامه‌ها در واحدهای این دانشگاه متمرکز شوند. وی عنوان کرد: رویدادهای فرهنگی این دانشگاه باید در فضاهایی عملیاتی شود که تردد دانشجویان در این فضاها بیشتر است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: همچنین تاکید داریم که در برنامه‌های فرهنگی تعداد بیشتری از دانشجویان مشارکت داشته باشند. در این فعالیت‌های فرهنگی از تمامی دانشجویان دختر و پسر انقلابی کمک گرفته خواهد شد، تا فضای دانشگاه آزاد و جوه دانشجویان با فعالیت‌های فرهنگی اجین شوند. برای این کار نیاز به همت دانشجویان و کادر فرهنگی دانشگاه است که با برنامه‌ریزی خوب و کاری مداوم به این هدف بزرگ دست پیدا کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا