رفتن به محتوای اصلی

راه‌اندازی بیمارستان واحد دانشگاه آزاد نجف آباد با مشارکت یک خیریه سلامت

محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی بیمارستان واحد دانشگاه آزاد نجف آباد با مشارکت یک خیریه سلامت خبر داد.

بیمارستان واحد دانشگاه آزاد نجف آباد

محمدمهدی طهرانچی در نشستی که به منظور احداث بیمارستان در دانشگاه آزاد اسلامی نجف آباد برگزار شد، گفت: رویکرد دانشگاه آزاد به‌عنوان مجموعه ای از مردم و برای مردم، این است که باید توسعه هوشمند شهرها را دنبال کند تا بتواند به وظیفه خود برای نشان دادن کارآمدی ارکان نظام عمل کند.بیمارستان واحد دانشگاه آزاد نجف آباد

وی افزود: زمانی که کشور نیاز به توسعه آموزش عالی داشت، این دانشگاه در آن برهه با توسعه کمی واحدها در شهرها به کمک این توسعه آمد، اما اکنون رویکرد این است که مرزبندی شهری نداشته باشیم.

راه‌اندازی بیمارستان واحد دانشگاه آزاد نجف آباد با مشارکت یک خیریه سلامتسرپرست دانشگاه آزاد خاطرنشان کرد: همان طور که مردم نجف آباد روزی با اهدای زمین به توسعه دانشگاه آزاد کمک کردند، اکنون نیز برای پیشرفت این دانشگاه و احداث بیمارستان به یاری ما خواهند‌آمد.

طهرانچی با اشاره به جلسه خود با وزیر بهداشت تاکید کرد: به همراه معاون علوم پزشکی و برخی از معاونان دانشگاه دیداری با وزیر بهداشت داشتیم و موضوع تاسیس بیمارستان در دانشگاه آزاد مطرح شد که وزیر بهداشت به نیاز شهرستان‌ها به کادر پزشک متخصص اشاره کرد.  

وی اظهار داشت: می‌توانیم با مدلی که در دانشگاه آزاد داریم، دانشجو در دوره تخصص بورس کرده و آنها را متعهد کنیم تا پس از پایان تحصیل در شهرستان‌های مورد نیاز فعالیت نمایند.

سرپرست دانشگاه آزاد تاکید کرد: تفاهم‌نامه اولیه احداث بیمارستان امضا شده و این موضوع تا ۲ هفته آینده در هیات امنا تصویب خواهد‌شد.  

طهرانچی در انتها عنوان کرد: تاکیدم این است که ساخت این بیمارستان از ۱۷ ربیع الاول هم‌زمان با ولادت حضرت محمد (ص) آغاز شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا