Skip to content

اعلام شرایط جدید همکاری استادان حق‌التدریس دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد شرایط جدید همکاری استادان حق‌التدریس دانشگاه آزاد اسلامی را اعلام کرد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد در ادامه گفت: داوطلبان همکاری حق التدریس با دانشگاه آزاد ۲ هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود را در سامانه سجاد ثبت نمایند.

ثبت نام در سامانه ساجداستادان حق‌التدریس دانشگاه آزاد

علیرضا رهایی گفت: داوطلبان همکاری حق‌التدریس با دانشگاه آزاد ۲ هفته فرصت دارند تا اطلاعات خود در سامانه sajed.iau.ir ثبت کنند. پس از این تاریخ اطلاعات وارده امتیازبندی و ارزیابی شده و مجوز حق‌التدریس برای افراد مورد تایید، صادر می‌شود.

رهایی از همه اعضای هیات علمی که به صورت حق‌التدریس با دانشگاه آزاد اسلامی همکاری دارند و داوطلبانی که علاقه‌مند به همکاری با این دانشگاه هستند خواست که در تاریخ مقرر به سامانه مراجعه کرده و اطلاعات خود را تکمیل کنند تا در صورت تایید اطلاعات از ۱۷ مردادماه تا پایان مردادماه مجوز لازم برای ادامه همکاری علمی آنان صادر شود.

رهایی افزود: تا سال گذشته حدود ۳۲ تا ۳۸ هزار عضو هیات علمی حق‌التدریس با دانشگاه آزاد همکاری داشتند که با توجه به کاهش کلاس‌های آموزشی متناسب با کاهش تعداد دانشجویان و اجرای طرح تعاون پیش‌بینی ما این است که حدود ۲۵ درصد تعداد اعضای هیات علمی حق‌التدریس دانشگاه کاهش یابد.

وی در ادامه اظهار کرد: هفته قبل دستورالعملی با توجه به نیازسنجی به کادر هیات علمی و انتقال اطلاعات به سامانه‌ای که در این زمینه طراحی شده است به استان‌ها ابلاغ شد و طی این بخشنامه‌ها واحدهای دانشگاهی موظف شدند که بر اساس طرح آمایش استانی و حداقل تعداد اعضای هیات علمی که برای ادامه فعالیت رشته‌ها نیاز دارند، نیازشان به کادر هیات علمی در رشته‌های مورد نظر را به اداره کل امور هیات علمی اعلام نمایند.

رهایی در انتها گفت: این نیازها پس از تائید استان‌ها باید حداکثر تا ۲۵ مردادماه از سوی دبیرخانه هیات مرکزی جذب جمع‌آوری شده و اطلاعات آن به اداره کل امور هیات علمی اعلام شود تا پس از بررسی‌ در این اداره کل و تائید هیات مرکزی جذب، نتیجه آن برای ثبت‌نام داوطلبان در رسانه‌های جمعی اعلام شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا