Skip to content

صرفه‌جویی ۱۵ میلیاردی دانشگاه آزاد اسلامی

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: صرفه‌جویی ۱۵ میلیاردی دانشگاه آزاد اسلامی با اجرای بخشنامه ساماندهی اعضای هیئت علمی در دانشگاه آزاد را داشته ایم.

 فرهاد رهبر با بیان اینکه اولویت‌ های دانشگاه آزاد اسلامی باید قابلیت عملیاتی شدن داشته باشد، خاطرنشان کرد: موضوع آینده‌ پژوهی که از دستور کارهای دبیرخانه هیئت موسس است، یکی از موارد لازم برای هر سازمان است و دبیرخانه هیئت موسس دانشگاه باید در این خصوص توجه ویژه داشته باشد.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی خطاب به اعضای دبیرخانه هیئت موسس گفت: از شما به عنوان افرادی صاحب اندیشه کمک می‌گیرم و می‌خواهم مسائل مهم‌ تر و اولویت‌ دار را در دستورکار خود قرار‌دهید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پایان تاکید کرد: ما در تصمیم‌گیری‌ ها باید همه ابعاد اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، انسانی، اخلاقی و… را مد نظر قرار دهیم و راهکار ارائه دهیم.

 صرفه‌جویی ۱۵ میلیاردی دانشگاه آزاد اسلامی

رهبر در انتها با اشاره به بخشنامه اخیر دانشگاه آزاد درخصوص ساماندهی اعضای هیئت علمی گفت: با اجرای این مصوبه، فقط در واحد علوم و تحقیقات حدود ۱۵ میلیارد تومان صرفه‌ جویی داشتیم و در جلسات هیئت امنا که به منظور بررسی بودجه برگزار‌می‌شد، به جای آنکه ۴۰ نفر از اعضای هیئت امنای هر استان را به سازمان مرکزی دعوت کنیم، بنده به همراه سه تن از معاونان و همکاران به واحدهای مربوطه می‌رفتیم تا در هزینه و وقت واحدها صرفه‌جویی کنیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا