Skip to content

ارتقاء امکانات علوم پزشکی دانشگاه آزاد تبریز

رئیس دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی عزیز جوانپور از ارتقاء امکانات علوم پزشکی دانشگاه آزاد تبریز و  رونق رشته‌‌ها و امکانات پزشکی این دانشگاه در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

ارتقاء امکانات علوم پزشکی دانشگاه آزاد تبریز

 عزیز جوانپور بیان کرد: موانع راه‌ اندازی بیمارستان ۱۲۳ تخت‌ خوابی امام سجاد (ع) در تبریز برطرف شده‌است و در ماه‌ های ابتدایی سال ۱۳۹۷ و با همکاری سازمان مرکزی دانشگاه آزاد، بیمارستان تبریز راه‌ اندازی می‌‌شود؛ مقدمات این راه‌ اندازی نیز انجام شده است.

جوانپور در ادامه گفت: راه‌‌اندازی کلینیک دندانپزشکی نیز در برنامه‌‌های سال ۱۳۹۷ قرار دارد؛ بر همین اساس یک کلینیک در داخل بیمارستان و در منطقه ولیعصر (عج) و کلینیک دیگری در دانشکده دندان‌ پزشکی در داخل مجموعه شماره ۲ دانشگاه آزاد واحد تبریز با ظرفیت ۱۲۰ دستگاه یونیت فعال خواهد شد.

ارتقاء امکانات علوم پزشکی دانشگاه آزاد تبریز

ایشان افزود: درصدد هستیم فرآیند اخذ مجوز برگزاری دوره رزیدنت در چند رشته را دنبال کنیم که اخذ این مجوزها در سال ۱۳۹۷ محقق خواهد شد؛ بنابراین سال ۱۳۹۷ را می‌توان سال رشته‌‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد استان آذربایجان شرقی دانست. البته اصلاًح چارت سازمانی، ارتقای کیفیت آموزشی و حمایت از طرح‌‌های دانش بنیان واشتغال زا همچنین در اولویت برنامه‌‌ها قرار دارد.

شایان ذکر است این واحد دانشگاهی در نشانی تبریز، سه راهی اهر، جاده باسمنج واقع شده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا