Skip to content

جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی در بخش پزشکی دانشگاه آزاد

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باید نسبت به جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی در بخش پزشکی دانشگاه آزاد اقدام نماییم.

فرهاد رهبر در ادامه جلسات خود با معاونان و مدیران کل دانشگاه آزاد به منظور بررسی برنامه‌های عملیاتی سال ۱۳۹۷ با محسن نفر معاون علوم پزشکی دانشگاه و مدیران کل این حوزه دیدار و تشکیل جلسه داد.

 جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی در بخش پزشکی دانشگاه آزاد

 جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی در بخش پزشکی دانشگاه آزاد

رهبر در این جلسه با تأکید بر اینکه باید نسبت به جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی برای بخش پزشکی اقدام نماییم، گفت: خوشبختانه این موضوع در پیش‌ نویس آیین‌ نامه جذب اعضای هیئت علمی پژوهشی در نظر گرفته شده است.
رئیس دانشگاه آزاد با بیان اینکه براساس سیاست های جدید این دانشگاه، برنامه‌های عملیاتی باید تبدیل به شاخص‌های کمی و کیفی و مستند شود، بیان کرد: طرح ها و برنامه‌ها باید با توجه به سرمایه های انسانی، امکانات و اولویت ها اجرا‌شوند.

تدوین منشور اخلاقی پژوهش های پزشکی

دکتر رهبر بر تدوین منشور اخلاقی پژوهش های پزشکی تأکید کرد و در ادامه افزود: در کنار منشور اخلاقی، باید دارای سیستم‌های نظارتی نیز باشیم. فرآیندها باید به نحوی کوتاه و اصلاًح شود تا کارها سریع‌ تر و سهل‌ تر انجام‌شود.
رهبر در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر اینکه تمامی معاونت‌های دانشگاه آزاد باید برنامه‌های خود را براساس زمان بندی‌ های اعلام‌ شده پیش ببرند، بر اجرای برنامه‌‌های دانشگاه مطابق با جدول زمان بندی ارائه‌ شده تاکید‌کرد.
رئیس دانشگاه آزاد در پایان بیان کرد: برنامه‌‌های عملیاتی معاونت‌ های دانشگاه آزاد باید جامع، کامل و با در نظر گرفتن تمامی استراتژی‌ های این دانشگاه تهیه، تدوین و در زمان‌ بندی ارائه شده، اجرایی‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا