Skip to content

تدوین آیین‌نامه مخصوص واحدهای برون مرزی دانشگاه آزاد

واحدهای برون مرزی علیرضا رهایی معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی از تدوین و تهیه آیین‌نامه مخصوص واحدهای برون‌ مرزی دانشگاه آزاد خبر داد. وی در ادامه از انجام مراحل تدوین آیین‌نامه مخصوص واحدهای برون مرزی خبر داد.

به نقل از دانشگاه آزاد، علیرضا رهایی در ششمین جشن فارغ‌ التحصیلی دانش‌ آموختگان دانشگاه آزاد واحد امارات، دانشگاه آزاد اسلامی از برنامه‌های بین‌المللی خود خبر داد.

توسعه فعالیت‌های بین‌المللی و گسترش آنها را از اهداف این دانشگاه بیان کرد و از انجام مراحل تدوین آیین‌ نامه مخصوص واحدهای برون مرزی خبر داد.

واحد علوم و تحقیقات که یکی از واحدهای ویژه و برتر داخل کشور

رهایی در ادامه افزود: باتوجه به سابقه و موفقیت ویژه واحد امارات و به‌ دلیل اهمیت آن، واحد علوم و تحقیقات که یکی از واحدهای ویژه و برتر داخل کشور است، به عنوان واحد پشتیبان واحد امارات انتخاب شده است.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد در انتها اظهار داشت: از واحد امارات انتظار می‌ رود که علاوه بر فعالیت‌‌های آموزشی و با توجه به قرار گرفتن در محیط بین‌المللی در پروژه‌های پژوهشی و تحقیقاتی نیز فعالیت گسترده داشته باشد.
دانشگاه آزاد اسلامی هم همچون سایر دانشگاه‌های کشور تلاش در جهت بین‌المللی سازی خود و ایجاد ارتباط هر چه بیشتر در این زمینه دارد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا