Skip to content

پست گرفتن با پارتی در دانشگاه آزاد تعطیل شد

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: پست گرفتن با پارتی در دانشگاه آزاد تعطیل شد. اجازه نمی‌دهم فردی با حزب و گروه‌ بازی، پارتی‌ بازی، فامیل‌ بازی، تملق و چاپلوسی در این دانشگاه به پست و مقام برسد.

به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در جلسه با معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه همه بدانند سیستم شایسته‌ سالاری را در دانشگاه آزاد لحاظ خواهم‌کرد، گفت: اجازه نمی‌دهم فردی با حزب و گروه‌ بازی، پارتی‌ بازی، فامیل‌ بازی، تملق و چاپلوسی در دانشگاه آزاد به پست و مقام برسد.
وی افزود: باید در تمامی واحد های دانشگاه آزاد شاخص‌ هایی در بخش فرهنگی به منظور رتبه ‌بندی واحدها تعریف شود تا براساس آن واحدهای برتر شناسایی و مورد تشویق قرار‌گیرند.
 پست گرفتن با پارتی در دانشگاه آزاد
 رهبر با بیان اینکه در حوزه‌ های پژوهش و فناوری و آموزش و تحصیلات تکمیلی فعالیت‌‌های مثبت و مفیدی انجام شده، گفت: در حوزه‌ فرهنگی هنوز خلاهایی وجود دارد که وظایف مسئولان را سنگین‌ تر می‌ کند.
رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: دانشگاه آزاد شبکه بسیار بزرگی است که باید به جهت امور فرهنگی، هرمی ساخته شود تا زمانی که کاری در راس آن انجام می‌شود در بدنه نیز ملموس و تاثیرگذار باشد.

شورای فرهنگی راهبردی در دانشگاه آزاد

رهبر با تاکید بر لزوم تشکیل «شورای فرهنگی راهبردی» گفت: با تشکیل این شورا و تعریف شرح وظایف آن، امور فرهنگی دانشگاه بهتر و آسان تر دنبال خواهد‌شد.
دکتر رهبر با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد باید در خدمت نظام و اهداف مقدس جمهوری اسلااست، گفت: معاونت فرهنگی باید آسیب‌ های اجتماعی نو را پیدا کند و برای آنها راه‌ حل پیدا کند چرا که مطمئنا آسیب‌ های اجتماعی امروز کشور با ۵ سال قبل متفاوت است.
رئیس دانشگاه آزاد گفت: به دنبال طرح‌ های کلی به نفع نظام باشید، نه اینکه نگاهتان به طرح‌ های کاسب کارانه باشد.
رئیس دانشگاه آزاد در ادامه افزود: اگر درآمدزایی به قیمت مشکلات و آسیب‌ های اجتماعی باشد و یا به نفع نظام نباشد، درآمد برای دانشگاه آزاد برکت نخواهد‌داشت. باید در کنار درآمد، به دنبال حل مشکلی از نظام و رفع آسیب‌ های اجتماعی باشیم.

نظارت سیستماتیک دانشگاه آزاد

 رهبر با بیان اینکه سیاست ما در دانشگاه آزاد سامانه‌ سازی و نظارت سیستماتیک است تا با تخلف کمتری مواجه باشیم، گفت: به منظور برنامه‌ ریزی فرهنگی برای کشور، اول باید در اصلاًح فرهنگ دانشگاه آزاد قدم برداریم.
وی با تاکید بر اینکه ملاک تصمیم‌ گیری من برای پست‌ های مدیریتی، شایسته‌ سالاری و داشتن شاخص‌ های مدیریتی است، در انتها گفت: همه بدانند که سیستم شایسته‌ سالاری را در دانشگاه آزاد لحاظ خواهم‌کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا