Skip to content

پیام نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در پیام خود به مناسبت سال جدید گفت: سال ۱۳۹۷ ، سال همدلی، یکپارچگی و تعاون بین دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با نگاه به اولویت‌ها و نیازمندی‌های کشور است.

متن پیام نوروزی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی

«آغاز سال ۱۳۹۷ هجری شمسی را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس و اعضای محترم هیأت موسس و هیأت امنا و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تبریک می‌گویم.

فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی پیامی در سال جدید برای دانشجویان داشت.

جا دارد که با دگرگونی بهار و طبیعت، قلب های ما نیز طنین شکوفایی، عطوفت و مهربانی به خود بگیرد و همراه با حلول سال نو گام های بزرگ برای بهتر شدن و تحول در کردار و گفتار همه ما حادث شود.

در حالی به سال جدید قدم می‌گذاریم که ۳۶ بهار از عمر پرافتخار دانشگاه آزاد اسلامی می گذرد و این درخت تنومند حاصل تدبیر امام راحل، حمایت رهبر معظم انقلاب و همت آیت الله هاشمی رفسنجانی است که پس از تجلی انقلاب اسلامی در جهت نیل به اهداف والای علمی و آموزشی و رفع نیازهای جامعه تاسیس شد.

بی تردید بزرگ ترین دانشگاه حضوری جهان با عنایت خداوند بزرگ و به برکت همراهی مردم و تلاش مسئولان در دوره‌های مختلف، امروز تبدیل به پایگاه بزرگ علمی و پژوهشی و موجب افتخار جهانی در رشته‌های مختلف علمی برای ایران اسلامی شده است و ظرفیت بی نظیر دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی ارائه خدمات علمی و آموزشی را در بیرون از مرزها دارد.

چهارمین دهه فعالیت

دانشگاه آزاد اسلامی در چهارمین دهه از فعالیت خود، توجه به ارتقای کیفیت آموزشی، توجه به مسائل فرهنگی، کارآفرینی و حل مشکلات را در دستور کار قرار می‌دهد تا بار دیگر پژواک افتخار و بالندگی را در آسمان علم و دانش طنین انداز کند و هموار کننده مسیر تمدن نوین اسلامی در افق توسعه ملی باشد.

امید آن دارم سال ١٣٩٧ سال افزون شدن همدلی، یکپارچگی و تعاون بین همه اعضای دانشگاه آزاد اسلامی، اعم از اعضای هیات علمی، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه باشد و در این سال اهتمامی بیشتر برای هر چه نزدیک تر شدن به شاخصه های دانشگاه تمدن ساز و اهداف مورد انتظار رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حوزه علم و فناوری به خرج دهیم.

توسعه نگاه انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی در کنار پایبندی بیشتر به اصول و قوانین در تراز یک نظام آکادمیک، همراه با متمرکز کردن توان منابع انسانی دانشگاه بر اولویت‌های نظام آموزش عالی و نیازمندی های کشور، از اهم مواردی است که انتظار می‌رود بدنه تخصصی و مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی در سال ٩٧ بیش از پیش مدنظر داشته و قطار دانشگاه را در این ریل به پیش رانند.

سعادت، سلامت، نیک بختی و کامیابی برای همه مردم ایران بویژه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی آرزومندم.»

شایان ذکر است دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از ۱ میلیون نفر دانشجو، رتبه سومین دانشگاه پرجمعیت دنیا را در اختیار خود دارد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا