Skip to content

کمیته‌های علمی دانشگاه آزاد جهت انجام مصاحبه دکتری

محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد استان تهران از تشکیل کمیته‌های علمی دانشگاه آزاد جهت انجام مصاحبه دکتری خبر داد. رئیس دانشگاه آزاد استان تهران گفت: مصاحبه آزمون دکتری دانشگاه در استان تهران با تشکیل کمیته‌های علمی در همه گرایش ها و زیر نظر استان انجام خواهد‌شد.

طهرانچی درخصوص چگونگی برگزاری مصاحبه آزمون دکتری در دانشگاه آزاد استان تهران گفت: مصاحبه آزمون دکتری با تشکیل کمیته‌های علمی در همه گرایش‌ها، زیر نظر استان انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد استان تهران افزود: اعضای کمیته‌ها در سطح استان از سرمایه‌های انسانی تمام واحدهاکمیته‌های علمی دانشگاه آزادی استان اعم از استادان و دانشیاران هستند که هسته اولیه کمیته‌ها را تشکیل می‌دهند و وظیفه نظارت کامل بر روند اجرایی گروه‌های آموزشی در سطح واحدها را دارند.

مجموعه اقدامات اخیر

  • طهرانچی هم چنین از احیا رشته گرایش‌های بین رشته‌ای در دانشگاه آزاد استان خبر داد و گفت: با توجه به نیاز روز کشور در ابعاد اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و… ایجاد رشته گرایش های بین رشته از دیگر مواردی است که در دستور کار استان قرار دارد.
  • وی با تاکید بر آسیب شناسی فرهنگی در محیط پیرامونی واحدها افزود: پیشنهاد تشکیل شورای تعامل اجتماعی دانشگاه و محیط های پیرامونی (محلات) را در دانشگاه آزاد استان تهران ارائه شد که به تصویب رسید.
  • رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران اظهار داشت: با استقرار واحدهای دانشگاهی در محله های مختلف گاهی اوقات مسائل حاشیه ای محلی بوجود می آید بنابراین در راستای احترام به شهروندان، ایجاد امنیت و تاثیر گذاری حداکثری فرهنگی در محله های پیرامون واحدهای دانشگاهی، شورایی متشکل از مسئولان دانشگاه، بسیج و شورا یاری محله، مسجد، شهرداری ناحیه و کلانتری منطقه تشکیل می‌شود تا با همفکری و هم افزایی به حل مسائل پیرامون واحدهای دانشگاهی بپردازیم.

طهرانچی به رعایت انضباط و برنامه‌ریزی دقیق در برگزاری امتحانات نیم‌سال دوم تحصیلی در واحدها تاکید‌کرد و گفت: حضور استادان و مدیران گروه در جلسه امتحان الزامی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا