Skip to content

اعلام آخرین زمان انتخاب رشته آزمون ارشد ۱۳۹۷

زمان انتخاب رشته آزمون ارشد 1397

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش از اعلام آخرین زمان انتخاب رشته آزمون ارشد ۱۳۹۷خبر داد. مشاور عالی سازمان سنجش افزود: فرصت انتخاب رشته در کنکور کارشناسی ارشد ۱۳۹۷ ساعت ۲۴ امشب ۱۹ خرداد‌ماه پایان می‌یابد.

حسین توکلی در ادامه افزود: فرصت انتخاب رشته در کنکور ارشد ۹۷ ساعت ۲۴ امشب پایان می‌یابد و به داوطلبانی که تاکنون نسبت به انتخاب رشته اقدام نکرده‌اند توصیه می‌شود در فرصت باقیمانده نسبت به انتخاب کدرشته‌های مجاز اقدام نمایند.

توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که انتخاب رشته کرده‌اند نیز می‌توانند با توجه به اصلاحیه منتشر شده نسبت به ویرایش کدرشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند.

وی یادآور شد: از تعداد ۵۷۳ هزار و ۹۴۹ داوطلب مجاز به انتخاب رشته، تا امروز شنبه ۱۹ خردادماه تعداد ۱۹۳ هزار و ۹۲۰ نفر فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده‌اند.

توکلی افزود: داوطلبان مجاز به انتخاب رشته در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۳۹۷ می‌توانند ۱۰۰ کدرشته از میان کدرشته امتحانی مجاز انتخاب کنند.

وی اضافه کرد: داوطلبان مجاز توجه داشته باشند که در صورتی که مجاز به انتخاب رشته‌های دوره‌های روزانه، شبانه و یا سایر دوره‌ها شده‌اند می‌توانند با توجه به دوره مورد پذیرش نسبت به انتخاب رشته اقدام کنند.

انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: با توجه به اعلام دانشگاه آزاد اسلامی نیز آن دسته از داوطلبانی که بر اساس کارنامه اعلام نتیجه، مجاز به انتخاب رشته در آزمون شده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد هستند لازم است برای اطلاع از نحوه انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی، از ۲۰ خرداد ماه به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند و بر اساس ضوابط، انتخاب رشته کنند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا