Skip to content

گسترش روابط علمی و دانشگاهی ایران و لبنان

وزارت بهداشت از گسترش روابط علمی و دانشگاهی ایران و لبنان خبر داد. نماینده معاون آموزشی وزارت بهداشت در ملاقات با رئیس دانشگاه لبنان بر ارتقای روابط علمی و دانشگاهی هر دو کشور تاکید ورزید.

به نقل از وزارت بهداشت، دکتر سید محسن رحیمی مدیر کل  امور دانشجویان شاهد و ایثارگر به عنوان نماینده معاونت آموزشی وزارت بهداشت جهت پیگیری مسایل آموزشی به لبنان سفر کرده است.

روابط علمی و دانشگاهی ایران و لبنانرحیمی در ملاقاتی با رئیس دانشگاه لبنان بر ارتقای سطح تبادلات علمی بین ۲ کشور تاکید کرد.

گسترش روابط علمی و دانشگاهی ایران و لبنان

در این ملاقات که سفیر جمهوری اسلامی در بیروت نیز حضور داشت، رئیس دانشگاه لبنان اظهار داشت: این دانشگاه با ۱۷ دانشکده و ۷۵ هزار دانشجو ، با توجه به مشترکات فرهنگی بسیار زیاد بین ۲ کشور تمایل و آمادگی دارد که تبادلات علمی خود را با دانشگاه‌های ایران گسترش دهد.

رحیمی نیز ضمن ارئه گزارشی از وضعیت آموزشی  دانشگاه‌ها و تعداد دانشجویان علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران در خصوص برنامه بین‌المللی سازی در حوزه آموزش وزارت بهداشت توضیحاتی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از ۴۰ کشور مختلف دنیا دانشجویان در حال تحصیل در ایران هستند، گفت: با توجه به توانمندی دانشگاه‌های ایران از نظر کمی و کیفی، آمادگی کامل جهت ارتباطات آکادمیک در سطوح عالی با کشور لبنان وجود دارد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا