Skip to content

برگزاری آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت

وزارت بهداشت از برگزاری آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت در۳۰ فروردین ماه سال جاری خبر داد. آزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت در ۱۶ حوزه امتحانی برگزار خواهد شد. ۳ حوزه امتحانی مجری آزمون به صورت الکترونیک هستند.

چهل و ششمین دوره آزمون زبان انگلیسی عمومی (MHLE) پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود.

۳ حوزه امتحانی مجری آزمون به صورت الکترونیکآزمون زبان انگلیسی وزارت بهداشت۳ هزار و ۵۰۰ داوطلب در این دوره از آزمون شرکت می‌کنند. ۱۳ شهر و ۱۶ حوزه امتحانی برای این دوره از آزمون در نظر گرفته شده است که در سه شهر تهران، مشهد و تبریز علاوه بر حوزه آزمون به صورت کاغذی، در ۳ حوزه دیگر آزمون به صورت الکترونیک نیز برگزار می‌شود.

این آزمون دارای ١٠٠ پرسش در سطح آزمون استاندارد تافل (٣٠ پرسش درک مطلب شنیداری، ۴٠ پرسش واژگان، ساختار و دستور زبان و ٣٠ پرسش درک مطلب نوشتاری) و ١٠٠ نمره (بدون نمره منفی) است.

آزمون زبان انگلیسی عمومی وزارت بهداشت (MHLE) در سال جاری ، در شش نوبت برگزار می‌شود و پس از برگزاری چهل و ششمین دوره آن در ۳۰ فروردین، کارنامه آزمون ۹ اردیبهشت‌ماه منتشر می‌شود.

برای ورود به جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت ورود به جلسه و اصل کارت ملی (یا شناسنامه) الزامی است و همراه نداشتن هریک از این مدارک، موجب محرومیت از ورود به جلسه و شرکت در آزمون می‌شود.

هر کارنامه دارای یک کد ویژه به نام Certification Code بوده و درستی آن از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی در پیوند «دریافت و تأیید کارنامه» بخش: Check Certificate Validity قابل استعلام است؛ بنابراین کارنامه چاپ شده یا گواهی دیگری برای شرکت‌کنندگان جهت ارائه به مراجع گوناگون، صادر نخواهد‌شد.

مراجع گوناگون (دانشگاهها، سازمان‌ها، …) می‌توانند به همین روش، از درستی کارنامه اطمینان حاصل کنند.

زمان بسته شدن درب های حوزه

به دلیل اجرای بخش شنیداری و لزوم برقراری نظم و حفظ سکوت و آرامش در سالن های برگزاری آزمون، درهای حوزه رأس ساعت ٨:۴۵ صبح بسته و از ورود افراد دیرآمده، جلوگیری خواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا