Skip to content

تجمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما مقابل وزارت علوم

وزارت علوم از تجمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما مقابل این وزارتخانه خبر داد. دانشجویان دانشگاه صداوسیما در اعتراض به حذف رشته‌های این دانشگاه و عدم بازگرداندن رشته‌ها به دفترچه انتخاب رشته ارشد مقابل وزارت علوم تجمع کردند.

تجمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما

روز گذشته مسئولان دانشگاه صدا و سیما با وزیر علوم تحقیقات و فناوری و معاون آموزشی وزیر علوم درباره رشته‌های حذف شده این دانشگاه مذاکراتی داشته‌اند که به گفته مسئولان دانشگاه صداو سیما وزیرعلوم قول همکاری داده و از شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم خواسته است تا به این موضوع کمک کند وی نیز قول داده است تا رشته‌ها را پیش از ظهر امروز به دفترچه برگرداند که امروز بیان کرده است که این کار خلاف قانون بوده و نمی‌توان رشته‌های حذف شده را بازگرداند.

تجمع دانشجویان دانشگاه صداوسیما مقابل وزارت علوم

برهمین مبنا داوطلبان و دانشجویان این دانشگاه نسبت به حذف رشته‌های این دانشگاه در دفترچه انتخاب رشته آزمون ارشد با تجمع مقابل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعتراض کردند.

پیش از این ۹ رشته از رشته‌‌های این دانشگاه در مقاطع ارشد حذف شده بود که ۶ رشته بازگردانده شده و ۳ رشته تخصصی مرتبط با دانشگاه شامل مدیریت رسانه، علوم ارتباطات و مهندسی مخابرات هم‌چنان بلاتکلیف باقی مانده است.

گفتنی است، تاکنون هیچ یک از مسئولان وزارت علوم حاضر به پاسخگویی و حضور در میان معترضان نشده‌اند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا