Skip to content

اعلام سهمیه جذب نخبگان به‌عنوان هیات‌ علمی

محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم از اختصاص سهمیه جذب نخبگان به عنوان هیات علمی خبر داد. رئیس مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم در ادامه گفت: امسال با هماهنگی سازمان امور استخدامی و بنیاد ملی نخبگان، ۱۰۰ سهمیه برای جذب این عزیزان به عنوان هیات علمی اختصاص داده شد.

سهمیه جذب نخبگان

محمدرضا رضوان طلب با اشاره به میزان اعلام شده گفت: هرسال یک سهمیه ویژه برای جذب افراد برجسته به عنوان هیات‌علمی اختصاص داده خواهد شد.

وی تاکید کرد: هر سال ۱۰۰ سهمیه برای جذب این افراد اختصاص داده می‌شود که سال قبل با تمام تلاشی که شد دانشگاه‌های مختلف حدود ۷۶ سهمیه را توانستند استفاده نمایند.

اعلام سهمیه  به‌عنوان هیات‌ علمی

رئیس مرکز جذب وزارت علوم افزود: امسال نیز با هماهنگی سازمان امور استخدامی و بنیاد ملی نخبگان، موافقت شد که ۱۰۰ سهمیه برای استخدام نخبگان به عنوان هیات‌علمی اختصاص داده شود.

رضوان طلب در خاتمه گفت: جذب نخبگان به عنوان هیات علمی بسیار سریع انجام می‌شود. مرکز جذب وزارت علوم یک مشاور در امور نخبگان دارد که مشاور دکتر ستاری رئیس بنیاد ملی نخبگان نیز هست، پرونده جذب نخبگان هیات علمی را پیگیری کرده و با آنها تماس می‌گیرد، مشکلات آنها را شناسایی و برطرف خواهد کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا