Skip to content

آغاز طرح بخشودگی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه

ذوالفقار یزدان مهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم طرح بخشودگی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد.

بدهکاران معوق صندوق رفاه

بدهکاران معوق صندوق رفاه

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم گفت: طرح بخشودگی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنها از امروز ۲۰ مردادماه آغاز و تا ۱۰ شهریور ماه ادامه دارد.

بخشودگی جرایم بدهکاران معوق صندوق رفاهذوالفقار یزدان مهر در ادامه گفت: صندوق رفاه دانشجویان در راستای اجرای سیاست خدمات رسانی توام با کرامت انسانی به دانشجویان و دانش آموختگان و برای مراعات و رفاه حال دانش آموختگان بدهکار و فراهم ساختن تسهیلاتی برای باز پرداخت بدهی بدهکاران معوق و با توجه به فرا رسیدن اعیاد بزرگ قربان و غدیر، طرح بخشودگی ۵۰ تا ۱۰۰ درصدی جرایم بدهکاران به صندوق رفاه دانشجویان و تقسیط مجدد بدهی آنها را اجرا می‌کند.

وی تصریح کرد: در اجرای این طرح ۲ گزینه برای دانش‌آموختگان در نظر گرفته شده که در گزینه اول، دانش آموختگان می‌توانند با بازپرداخت کل بدهی خود به صورت یک‌جا از بخشش ۱۰۰ درصدی جرایم بهره‌مند شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان تاکید‌کرد: در گزینه دوم دانش‌آموختگان می‌توانند با بازپرداخت ۵۰ درصد از جریمه خود از بخشودگی مابقی جریمه و تقسیط مجدد کل بدهی در ۶ ماه برخوردار شوند و افرادی که از این گزینه استفاده کرده و دفترچه اقساط جدید ۶ ماهه دریافت می‌کنند در صورتی که ۳ قسط آن‌ها معوق شود، ۵۰ درصد جریمه بخشیده شده لغو و مجددا به سرجمع بدهی آنها اضافه می‌شود.

یزدان مهر در انتها گفت: دانش آموختگان برای استفاده از این طرح می‌توانندبا مراجعه به پرتال دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان و انتخاب گزینه طرح بخشودگی از مزایای آن بهره‌مند شوند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا