Skip to content

اعلام زمان آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای ارائه طرح‌های مهارت افزایی

محمد‌رضا آهنچیان مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم زمان آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای ارائه طرح‌های مهارت افزایی را اعلام کرد. امروز آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای ارائه طرح‌های مهارت افزایی است.

مدیرکل دفتر گسترش وزارت علوم گفت: با توجه به اتمام مهلت دانشگاه‌های سطح ۱ و ۲، از مجموع ۴۰ دانشگاه فقط ۲۲ دانشگاه گزارش خود مبنی بر طرح ارتقای مهارت دانش آموختگان را ارائه کرده‌اند.

اعلام زمان آخرین مهلت دانشگاه‌ها برای ارائه طرح‌های مهارت افزاییطرح‌های مهارت افزایی

محمد‌رضا آهنچیان توضیح داد: دانشگاه‌های سطح یک و دو از ۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۱۴ تیرماه فرصت داشتند تا برنامه‌های خود را پیرامون مهارت افزایی و اشتغال‌پذیری دانش‌آموختگان ارائه نمایند که در جلسه گذشته این زمان تا ۳۱ تیرماه تمدید شد.

وی افزود: تا امروز ۲۱ دانشگاه و یک موسسه آموزش عالی گزارش خود را پیرامون اجرا و اصلاًح طرح ارتقای مهارت‌آموزی، ارائه کرده‌اند. همچنین این دانشگاه‌ها برنامه خود را در رابطه با اجرای طرح مذکور معرفی کرده‌اند و در دانشگاه‌ها در اجلاس بعدی که شهریورماه برگزار می‌شود، گزارش نهایی خود را ارائه خواهند‌داد.

مدیرکل دفتر گسترش برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: هم اکنون ۴۰ دانشگاه در سطح یک و دو در حال فعالیت هستند که از این تعداد ۲۲ دانشگاه گزارش خود را درباره طرح ارتقای مهارت‌آموزی دانش آموختگان ارائه کرده‌اند.

وی ادامه داد: ۱۸ دانشگاه هنوز گزارش خود را ارائه نداده‌اند، درحالی تمام دانشگاه‌های مذکور موظفند از مهرماه طرح دانشگاه خود در رابطه با ارتقای مهارت افزایی دانش آموختگان را اجرایی نمایند.

دانشگاه‌های سطح یک و دو تا پایان امروز فرصت دارند تا گزارش برنامه‌های خود را در رابطه با طرح مهارت افزایی دانش‌آموختگان به دفتر گسترش برنامه‌ریزی آموزش عالی وزارت علوم ارائه دهند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا