Skip to content

آمار فارغ‌التحصیلان بین‌المللی دانشگاه‌های کشور

عبدالحمید علیزاده مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان آمار فارغ‌التحصیلان بین‌المللی دانشگاه‌های کشور را اعلام کرد.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان عنوان کرد: تعداد فارغ التحصیلان بین‌المللی دانشگاه‌های کشور نسبت به سال گذشته ۱٫۶ برابر شده است.

فارغ‌التحصیلان بین‌المللی

جشن‌های فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی به صورت غیر متمرکز و منطقه‌ای برگزار خواهد شد

عبدالحمید علیزاده صبح امروز در دانشگاه تهران گفت: در راستای تمرکز زدایی در حوزه مربوط به امور دانشجویان بین‌المللی که از سوی وزارت علوم ابلاغ شده است امسال جشن‌های فارغ التحصیلی دانشجویان خارجی به صورت غیر متمرکز و منطقه‌ای برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود:  این جشن‌ها در شهرهای مشهد، تهران و اصفهان برگزار شده است که امیدواریم در سال آینده تعداد این جشن ها افزایش یابد.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان یادآوری کرد: تعداد فارغ‌التحصیلان خارجی کشور نسبت به سال گذشته ۱٫۶ برابر رشد داشته است.

۳۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های کشور فارغ التحصیل شده‌اند

علیزاده در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته ۳۰۰ دانشجوی خارجی در دانشگاه‌های کشور فارغ التحصیل شده‌اند که امسال این تعداد به ۵۰۰ فارغ التحصیل رسیده است.

علیزاده یادآور شد: برنامه داریم تعداد دانشجویان بین‌الملل کشور را افزایش دهیم که در این راستا طرح جامع ساماندهی دانشجویان خارجی در دست بررسی است.

مدیرکل دانشجویان غیرایرانی سازمان امور دانشجویان گفت: در این طرح تمامی امور دانشجویان از پذیرش، جذب و تا فارغ‌التحصیلی برنامه‌ریزی خواهد شد.

علیزاده در پایان بیان کرد: هم چنین ارتباط فارغ التحصیلان خارجی با دانشگاه‌های کشور نیز در این طرح دیده شده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا