Skip to content
آزمون دکتری

اعلام زمان انتشار کارنامه کنکور دکتری سال ۱۳۹۷

زمان انتشار کارنامه کنکور دکتری سال ۱۳۹۷ اعلام شد. جزئیات ثبت‌نام قبولی‌ها آزمون‌ دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۳۹۷ سه‌شنبه ۶ شهریور ماه منتشر می‌شود.

انتشار کارنامه کنکور دکتری

انتشار کارنامه کنکور دکتری

کارنامه داوطلبان واجد شرایط آزمون‌ دکتری نیمه‌ متمرکز سال ۹۷ سه‌شنبه ۶ شهریور ماه منتشر می‌شود و داوطلبان می‌توانند اعتراض خود را تا ۱۵ شهریور ماه به صورت اینترنتی ارسال نمایند.

اسامی‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی آزمون‌ ورودی‌ مقطع دکتری «Ph.D» نیمه‌ متمرکز سال ۱۳۹۷ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در سایت سازمان سنجش اعلام شد.

نتایج مربوط به دانشگاه آزاد متعاقباً از طریق سایت سازمان سنجش اعلام خواهد‌شد.

داوطلبانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد قرار می‌گیرند توجه داشته باشند که منحصراً می‌توانند در یکی از کد رشته‌ محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند. این افراد مجاز به ثبت‌نام در هر ۲ محل قبولی نیستند در غیر این صورت مطابق ضوابط با آنها رفتار خواهد‌شد.

تاریخ ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگانداوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ هر یک‌ از کد رشته محل‌های‌ تحصیلی اعلام‌ شده‌ است‌، برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌ رسانی دانشگاه یا موسسه محل قبولی مراجعه نمایند.

در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است که در یکی از روزهای چهارشنبه ۷ شهریور ماه و یا شنبه ۱۰ شهریور ماه با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده برای ثبت‌نام‌ به دانشگاه و یا موسسه آموزش عالی ذیربط مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است، داوطلبان باید از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. به تمام مواردی که از طریق دیگری صورت پذیرد و یا بعد از تاریخ ۱۵ شهریور ماه ۱۳۹۷ انجام پذیرد، ترتیب اثر داده نخواهد‌شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا