Skip to content

فردا، اعلام نتیجه انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری ۱۳۹۷

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش خبر داد: فردا، اعلام نتیجه انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری ۱۳۹۷ خواهد بود. مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ در بعدازظهر فردا ۳۱ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری

حسین توکلی در ادامه افزود: کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز سال ۱۳۹۷ مجاز به انتخاب رشته شده بودند و کد رشته محل‌های انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده بودند از ساعت ۱۴ فردا دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ به همراه اطلاعیه مربوط بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

توکلی بیان کرد: بر اساس ضوابط تعداد ۵۹ هزار و ۳۸۶ داوطلب از انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری انتخاب رشته‌کننده در کد رشته محل‌های انتخابی دارای حد نصاب نمره علمی لازم هستند.

شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی)

وی گفت: این داوطلبان ضرورت دارد با توجه به نکات مندرج در اطلاعیه مربوطه و مطابق با برنامه زمانی مربوط که از سوی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود نسبت به شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) اقدام کرده و با همراه داشتن مدارک لازم به هر یک از دانشگاه‌های مربوط مراجعه نمایند.

مشاور عالی سازمان سنجش در انتها یادآور شد: منحصرا داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و انجام مصاحبه اقدام نماند که کد رشته محل مربوطه را درج و حدنصاب لازم را به دست آورده باشند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا