Skip to content

تغییر آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

عبدالرضا باقری قائم‌مقام وزیر علوم از تغییر آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها خبر داد. آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییر می‌کند.

قائم‌مقام وزیر علوم اعلام کرد که اصلاًح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد.

عبدالرضا باقری درباره اصلاًح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها گفت: هنوز تغییری در آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی صورت نگرفته، اما نیاز است که با توجه به تغییراتی که در آموزش عالی ایجاد شده و ماموریت متفاوتی که زیر نظام‌های آموزش عالی دارند، بازنگری در آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی صورت گیرد.

اصلاًح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌هااستخدامی اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

وی با بیان اینکه اصلاًح آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها در دستور کار قرار دارد، افزود: باید بر روی این موضوع کار شده و تغییراتی که ایجاد خواهد‌شد، ایجاد کنیم سپس برای اصلاًح آیین‌نامه مذکور اقدام نماییم.

قائم‌مقام وزیرعلوم یادآورشد: با توجه به این موضوع که زیر نظام‌های آموزش عالی کشور، مانند:

  • دانشگاه پیام نور
  • فنی و حرفه‌ای
  • موسسات پژوهشی

ماموریت های متفاوت و مختلفی دارند، براساس این ماموریت‌ها ما نمی‌توانیم همه اعضای هیات علمی را در این مراکز هدایت کرده و به کار گیریم.

وی ادامه داد: این ضرورت ها ایجاد می‌کند، متناسب با ماموریت هایی که از این زیر نظام ها انتظار داریم، در آیین‌نامه استخدامی اعضای هیات علمی در دانشگاه‌ها تغییراتی را ایجاد کنیم و انتظاراتمان را با ضوابط و مقرراتی که وجود دارد هماهنگ نماییم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا