Skip to content

بورسیه تحصیلی The Global Study Awards

جایزه The Global Study Awards : گسترش افق زندگی و بینش شماThe Global Study Awards

سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (ISIC) افتخار دارد با همکاری شورای فرصت‌های آموزشی و روابط فرهنگی بریتانیا(British Council)، موسسه IELTS و مجموعه StudyPortals سومین دوره جایزه مطالعات جهانی The Global Study Awards را ارائه نماید. این جایزه که به صورت بورس تحصیلی ارائه می‌گردد؛ با هدف تشویق دانشجویان به کسب تجربه های بین‌المللی، افزایش تفاهم و تبادل بین فرهنگی توسعه یافته است.

این جایزه بزرگ جهانی به عنوان بخشی از برنامه توسعه برای تجربه،کشف فرصت‌های متفاوت موفقیت، شناخت فرهنگ ها و زبان ها ایجاد شده است. هدف آن است که به دانشجویان کمک کند ذهن خود را برای چگونگی دستیابی به راه حل های متمایز موفقیت در زندگی شخصی و حرفه‌ای توسعه دهد.

جوایز

در این دور، در مجموع دو دور جایزه در نظر گرفته شده است. هر جایزه مطالعاتی فردی، حداکثر ۱۰ هزار پوند خواهد بود. این جایزه، به عنوان هزینه شهریه تحصیلی در هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری به دانشگاه میزبان پرداخت خواهد شد. اگر هزینه تحصیل در دانشگاه مذکور کمتر از ۱۰ هزار پوند باشد، مبلغ مابه التفاوت آن برای هزینه‌های زندگی دانشجویی در یکسال به خود دانشجو پرداخت می‌شود.

مثلا اگر خود شما بورسیه‌ای دریافت کرده باشید و نیاز هزینه تحصیل حذف شده باشد این مبلغ به صورت نقد و برای هزینه‌های یکسال زندگی به شما پرداخت خواهد شد.

تبصره: کشوری که ملیت شما را شامل می‌شود مشمول دریافت این بورسیه نخواهد بود و انتخاب دانشگاه برتر در کشوری متمایز از کشور خودتان یک الزام برای دریافت بورسیه است.

جدول زمان بندی برنامه

ثبت نام The Global Study Awards از امروز چهارم آوریل معادل ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۹۷ آغاز و تا ۲۰ ژوییه ۲۰۱۸ مصادف با ۲۹ تیر ادامه خواهد داشت.

این بورسیه صرفاً شامل دانشجویانی است که برای در ترم پاییز سال جاری قصد ادامه تحصیل دارند.

برندگان دوره‌های پیشین را در این صفحه ببینید.

ما به دنبال چه کسی هستیم؟

جوایز مطالعات جهانی برای حمایت از افراد بسیار متعهد و با استعداد است که فعالانه برای توسعه و بهبود جهان تلاش مISIC studentی کنند:

  • پتانسیل کافی برای کمک به جامعه؛
  • از طریق زمینه مطالعاتی؛تعهد قوی برای توسعه حرفه‌ای خود؛
  • علاقه واقعی برای افزایش درک و تبادل بین فرهنگی.

کاندیداهای موفق می‌توانند با شورای فرصت‌های آموزشی و روابط فرهنگی بریتانیا (British Council)، ISIC و StudyPortals ارتباط برقرار کنند و تجربیات خود را با دیگر دانشجویان به اشتراک بگذارند. جوایز مطالعات جهانی برای دانشجویان آینده نگر در همه کشورها در سراسر جهان در دسترس خواهد بود. جوایز مطالعات جهانی، کاندیدای موفق را برای تحصیل در خارج از کشور، از هر دوره تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری) در هر دانشگاه معتبر انتخاب می‌کند. جوایز مطالعه جهانی نمی‌تواند توسط یک نامزد موفق برای تحصیل در داخل کشور استفاده شود.

 

چه کسی می‌تواند درخواست کند؟ (چک لیست)The Global Study Awards

برای واجد شرایط بودن برای درخواست The Global Study Awards، متقاضیان باید:

  • در تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۸ ، ۱۸ سال یا بیشتر داشته باشید
  • در زمان درخواست، عضو سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (دارنده کارت ISIC ) معتبر باشند. درخواست عضویت ISIC
  • دارای گواهی آزمون IELTS که پس از تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۶ صادر شده است، باشند.
  • برنامه‌ریزی برای ثبت نام در یک دوره کارشناسی یا تحصیلات تکمیلی تمام وقت در خارج از کشور از ۱ آگوست تا ۳۱ اکتبر ۲۰۱۸ داشته باشند
  • یک مرور کوتاه از تجربه تحصیلی خود (رزومه) در سایت STeXX.eu درج کنند.
  • قادر به ارائه گواهی اشتغال به تحصیل از موسسه آموزشی خود باشند.

Apply now! 

شما می‌توانید هم اکنون فرم درخواست را ارسال کنید. لطفاً توجه داشته باشید که درخواست شما باید به زبان انگلیسی ارسال شود.

از تمام شرکت‌کنندگان بابت توجه شان تشکر می‌کنیم. لطفا توجه داشته باشید که دریافت تمامی درخواست ها توسط ایمیل تایید می‌شود، اما تنها با کسانی تماس گرفته می‌شود که برای مصاحبه انتخاب گردند.

شرایط و ضوابط

با درخواست برای این جایزه، شما با شرایط جوایز مطالعه جهانی موافقید.

تماس

برخی از سوالات شما ممکن است قبلا در “سوالات متداول” ما پاسخ داده شده باشد، مطمئن شوید که پرسش شما در آنجا طرح نشده باشد، برای صرفه جویی در وقت خودتان که در انتظار پاسخ نمانید!

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از The Global Study Awards داشته باشید، لطفا از تماس با ما از طریق آدرس ایمیل competitions@isic.org دریغ نکنید.

 

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا