Skip to content

پذیرش دانشجو در پردیس کیش دانشگاه تهران

پذیرش دانشجو در پردیس کیش دانشگاه تهران

پذیرش دانشجو در پردیس کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ صورت می‌گیرد. پردیس کیش دانشگاه تهران برای سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشجو پذیرش می‌کند.

پذیرش دانشجو در پردیس کیش دانشگاه تهران

به نقل از دانشگاه تهران، دانشگاه تهران برای تکمیل ظرفیت تعدادی از رشته‌‌های دوره‌های تحصیلات تکمیلی در پردیس بین‌المللی کیش از طریق شیوه‌نامه دانشجو می‌پذیرد.

لیست رشته‌‌های پذیرنده دانشجو، نحوه ثبت‌ نام و دستورالعمل پذیرش از طریق سایت دانشگاه تهران متعاقباً اعلام خواهد شد.

پردیس بین‌المللی کیش به عنوان زیر مجموعه ای از دانشگاه تهران در سال ۱۳۸۶ در جزیره کیش تاسیس شد. این مجموعه در چارچوب تشکیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به استناد مصوبه هیأت امنای دانشگاه تهران و بر اساس مفاد اساسنامه و ضوابط و مقررات مربوط به آن اداره می‌شود.

شایان ذکر است در حال حاضر، ریاست دانشگاه تهران بر عهده دکتر سیدمحمد مقیمی و ریاست پردیس دکتر علی رضا ذاکر اصفهانی است. در حال حاضر حدود ۲۶۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه رشته‌های:

  • فنی و مهندسی
  • علوم اجتماعی و رفتاری
  • علوم پایه
  • هنر
  • علوم انسانی

در این مجموعه مشغول تحصیل هستند. همچنین تا کنون حدود ۲۷۰۰ نفر از این مجموعه آموزشی فارغ‌التحصیل شده‌اند. مدرک اعطایی به فارغ‌التحصیلان این مجموعه، همتراز مدرک سایر دانش‌آموختگان دانشگاه تهران است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا