Skip to content

اعزام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی آلمان

دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی آلمان اعزام می‌شوند. محمدرضا ملک عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر از اعزام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی آلمان خبر داد.

محمدرضا ملک عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر گفت: طبق توافق صورت گرفته ۱۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه برای شرکت در کارگاه‌های تخصصی به کشور آلمان اعزام می‌شوند.

محمدرضا ملک گفت: آزمایشگاه سیستم‌های اطلاعات مکانی همراه و فراگیر ۳ سال قبل توسط من به عنوان عضو هیات علمی در دانشگاه خواجه نصیر راه‌اندازی شد و در این آزمایشگاه با دانشجویان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری فعالیت می‌کنیم.

اعزام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیراعزام دانشجویان دانشگاه خواجه نصیر

وی در ادامه افزود: طبق پیگیری های صورت گرفته دانشگاه خواجه نصیر با موسسه DAD آلمان قرارداد همکاری منعقد شد و براین اساس ۱۵ دانشجوی فعال در آزمایشگاه سیستم‌های اطلاعاتی مکانی همراه و فراگیر دانشگاه در تاریخ ۲۷ تا ۷ مهرماه به کشور آلمان اعزام می‌شوند.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر تاکید کرد: هدف از اعزام دانشجویان به کشور آلمان شرکت در کارگاه‌های آموزشی و تخصصی در دانشگاه‌های این کشور و تبادل تجربیات علمی و تحقیقاتی است.

ملک در ادامه یادآوری کرد: در این کارگاه های مشترک نتیجه فعالیت‌های تحقیقاتی و علمی دانشگاه خواجه نصیر در حوزه سیستم‌های اطلاعاتی مکانی همراه و فراگیر ارائه می‌شود.

وی عنوان کرد: محققان کشور آلمان نیز نتیجه فعالیت‌های تحقیقاتی خود را به دانشجویان این دانشگاه ارائه خواهند کرد.

عضو هیات علمی دانشگاه خواجه نصیر گفت: فعالیت‌های بین‌المللی دانشگاه‌ها نیازمند حمایت است و باید زیرساخت لازم برای اجرای این برنامه‌ها فراهم شود.

ملک در پایان اظهار داشت: در صورتی که زیرساخت لازم برای فعالیت‌های بین‌المللی فراهم شود قادر خواهیم بود در این زمینه به صورت نظام‌مند فعالیت کنیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا