Skip to content

طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در تابستان ۱۳۹۷

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبوی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام‌نور، جزئیات طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام‌نور در تابستان ۱۳۹۷ را تشریح کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمود نبوی گفت: طرح ضیافت اندیشه دانشجویی ۱۳۹۷ شامل برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و معنوی است و توسط دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور با همکاری گروه معارف و معاونت آموزشی دانشگاه برگزار می‌شود.

نحوه ثبت نام دانشجویان در این طرحاندیشه دانشجویی دانشگاه پیام‌نور

  • دانشجویان برای شرکت در این طرح باید به دفاتر نهاد استانی پیام نور مراجعه کرده و طبق برنامه اعلام شده توسط دفاتر نهاد(به صورت حضوری یا مراجعه به سایت) ثبت‌نام نمایند.
  • گذراندن واحدهای درسی معارف در تابستان صرفاً از طریق ضیافت اندیشه که توسط نهادهای استانی پیام نور برگزار می‌شود، امکان‌پذیر است.
  • نمرات اعلام شده از طرف دفاتر نهاد استانی پیام نور، توسط آموزش استان و کاربر ارشد در سامانه گلستان ثبت خواهد‌شد و دانشجویان می‌توانند از طریق این سامانه از نتایج خود آگاه شوند.
  • دانشجویان مجاز هستند بین ۲ تا ۴ واحد از دروس معارف را در این طرح کسب کرده و نسبت به سایر واحدهای درسی تا سقف ۸ واحد طبق مقررات دانشگاه عمل نمایند.
  • دفاتر نهاد بر اساس مصوبه هیات رئیسه، جهت تامین هزینه‌های اجرای دوره حضوری و غیرحضوری، بخشی از هزینه‌ها را در قالب شهریه از دانشجویان اخذ می‌کنند.
  • برای ثبت نمرات طرح ضیافت در سامانه گلستان، دانشجویان موظف به پرداخت ۵۰ درصد شهریه ثابت و ۱۰۰ درصد شهریه متغیر هستند.

تاخیر در پرداخت شهریه جهت طرح ضیافت اندیشه دانشجویی دانشگاه پیام‌نور

نبوی در انتها متذکر شد: اگر دانشجویی پس از شرکت در طرح ضیافت نمره لازم را کسب نکرده و یا جهت ثبت نمره به آموزش مراجعه نکند، موظف به پرداخت شهریه نیست. بنابراین می‌تواند پرداخت شهریه را تا زمان ثبت نمرات به تاخیر بیاندازد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا