Skip to content

اعلام مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی بدون آزمون

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی بدون آزمون را اعلام کرد. حسین توکلی با اشاره به آمار ثبت‌نام در دوره‌های پذیرش بدون آزمون کاردانی نظام جدید افزود: مهلت ثبت‌نام در این دوره‌ها فردا ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۷ پایان می‌یابد.

دوره‌های کاردانی بدون آزمون

توکلی در ادامه افزود: ثبت‌نام برای پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۱۳۹۷ که صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد، از یکشنبه ۶ خرداد ماه ۱۳۹۷ آغاز شده است و با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان تا ۲۰ خرداد ماه فرصت شرکت در این دوره‌ها را دارند.

توکلی متذکر شد: اطلاعات ثبت‌نامی داوطلبان هم چنین در روزهای ۸ تا ۱۲ مردادماه ۱۳۹۷ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش برای مشاهده یا ویرایش اطلاعات قرار خواهد‌گرفت و در صورت نیاز به ویرایش هرگونه اطلاعات داوطلبی، این کار فقط به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود و به مکاتبات داوطلبان در این خصوص، ترتیب اثر داده نخواهد‌شد.

اعلام نتایج نهایی در آخر شهریور ماه

مشاور عالی سازمان سنجش تاکید‌کرد: نتایج نهایی دهه آخر شهریورماه ۱۳۹۷ اعلام و کارنامه نهایی پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی غیرانتفاعی سال ۹۷ در هفته آخر مهرماه منتشر می‌شود.

بر اساس مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو (۳۰ بهمن ماه ۹۶) پذیرش دانشجو در تمامی رشته‌های دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال ۹۷ صرفاًً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت خواهد‌گرفت.

دارا بودن گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه نظام جدید در یکی از رشته‌های شاخه‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش و یا احراز شرایط دانش آموختگی در یکی از رشته‌های مذکور تا پایان شهریور‌ماه سال ۱۳۹۷ و یا دیپلم فنی و حرفه‌ای دوره چهار‌ساله (نظام قدیم) برای کلیه داوطلبان الزامی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا