Skip to content
جذب-معلم

جذب ۲۵ هزار دانشجو معلم

 حسین خنیفر آل کثیر رئیس دانشگاه فرهنگیان در دیدار با حجت‌الاسلام و المسلمین محمدیان رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ ها، اعلام کرد که دانشگاه امکان جذب ۲۵ هزار دانشجو معلم را در وضعیت و شرایط  کنونی دارد.
در ملاقات اعضای هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان با حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمدیان رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌‌ها، دکتر خنیفرآل کثیر از آمادگی این دانشگاه برای جذب این تعداد جهت رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری تاکید کرد.

اعلام آمادگی دانشگاه فرهنگیان جهت جذب ۲۵ هزار دانشجو معلمایشان ضمن تشکر و قدردانی از توجه ویژه معظم رهبری به این دانشگاه افزود: در وضعیت کنونی امکان جذب ۲۵ هزاردانشجو‌معلم علاوه بر ماده ۲۸ را داریم. نگاه بلند‌مدت و آینده نگر به تربیت نیروی انسانی با محوریت دانشگاه فرهنگیان موجب بالا بردن کیفیت نظام تعلیم و تربیت خواهد شد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محمدیان با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به دانشگاه فرهنگیان دارند فرمود: نگاه به دانشگاه فرهنگیان باید نگاه ویژه‌ای باشد و همه باید از دانشگاه فرهنگیان حمایت کنند.

شایان ذکر است دانشگاه فرهنگیان در سال ۱۳۹۰ و از تجمیع مراکز تربیت معلم تاسیس شد. این دانشگاه ماموریت حاکمیتی دارد و یک دانشگاه ماموریت محور محسوب می‌شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا