Skip to content

حمایت از کالای ایرانی توسط دانشگاه فردوسی

 رئیس دانشگاه فردوسی مشهد محمد کافی گفت: حمایت از کالای ایرانی توسط دانشگاه فردوسی  در جهت تحقق شعار سال ” حمایت از کالای ایرانی ” مبتنی ست انجام می‌گیرد. و دانشگاه فردوسی مشهد ۳ دستور عمل را در دستور کار خود قرار داده است.

آقای محمد کافی گفت: دانشگاه فردوسی مشهد ۳ دستورالعمل را برای تحقق شعار سال که توسط

حمایت از کالای ایرانی توسط دانشگاه فردوسی  مقام معظم رهبری تعیین شد، تدوین و تهیه کرده است.

۳ دستور عمل برای تحقق حمایت از کالای ایرانی توسط دانشگاه فردوسی

  •  ایشان گفت: اولین راهکار این دانشگاه خرید ملزومات و نیازهای دانشگاه‌ها با تکیه و خرید کالای داخلی است تا از این طریق بتوانیم از کالای داخلی حمایت کنیم.
  • رئیس دانشگاه فردوسی یادآوری کرد: دومین راهکار این دانشگاه برای حمایت از کالای ایرانی توسط دانشگاه فردوسی تحقق شعار سال کمک به کالاهای ایرانی برای بالا بردن کیفیت و بهبود روند قیمت است.
  • کافی اظهار کرد: در این راستا با بخش های تولیدی و صنعتی ارتباط برقرار کردیم و به آنها مشاوره های تخصصی ارائه می‌کنیم تا بتوانند در راستای بهبود و ارتقاء کیفیت و کاهش قیمت های تمام شده کالا به نتیجه مطلوب دست پیدا کنند.
  • ایشان بیان کرد: راهکار سوم این دانشگاه برای تحقق شعار افزایش مهارت آفرینی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان است که برای تحقق این امر دروس عملی مورد توجه جدی قرار گرفتند و ساعات این نوع درس‌ها نیز افزایش پیدا کرده است.

محمد کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد تاکید کرد: در این دانشگاه دروس عملی بسیار مورد توجه و حائز اهمیت است تا دانشجویان ما پس از اتمام تحصیل بتوانند به راحتی وارد بازار کار شوند و به استخدام دربیایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا