Skip to content

لغو پذیرش دانشجویان ایرانی خارج در دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی

دکتر سیدامیر محسن ضیایی معاون آموزشی دانشگاه از لغو پذیرش دانشجویان ایرانی خارج در دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی خبر داد.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید‌بهشتی اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه پذیرش دانشجوی شاغل به تحصیل در خارج از کشور در دانشکده دندانپزشکی علوم پزشکی شهید‌بهشتی انجام نشده است.

مواردی که در دیدار معاون دانشگاه علوم پزشکی شهید‌بهشتی با دانشجویان ذکر گردید:دانشکده دندانپزشکی شهیدبهشتی

  • معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این دیدار، از دغدغه دانشجویان برای حفظ جایگاه دانشکده دندانپزشکی در کشور ابراز خرسندی کرد و حرکت در مسیر استاندارد ها را دغدغه مشترک مسئولان و دانشجویان عنوان کرد.
  • بسیاری از مطالبات دانشجویان، به عنوان مطالبات دانشگاه در سطحی کلان تر در حال پیگیری است.
  • گرچه جذب منابع مالی از طریق دانشجویان شهریه پرداز یک راهبرد در شرایط کمبود منابع مالی می‌تواند باشد که بر اساس قانون و ابلاغیه های بالادستی صورت می‌گیرد ولی تاکنون هیچ دانشجوی ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور در نیم‌سال تحصیلی مهرماه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی پذیرش نشده است و برای پذیرش آنها در نیم‌سال‌های تحصیلی آینده نیز تصمیمی گرفته نشده است.
  • در پذیرش دانشجویان در ظرفیت های دانشگاه بسیار حساس هستیم و به لحاظ علمی، گزینش و نظارت های جدی صورت می‌گیرد.
  • همچنین از تلاش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برای جذب اعضای هیأت علمی جدید از بین نخبگان و ستارگان علمی در دانشکده دندانپزشکی خبر داد.
  • تأمین مواد اولیه مورد نیاز دانشجویان در فرآیند آموزشی را از اولویت‌های مهمی دانست که معاونت آموزشی دانشگاه آن را پیگیری می‌کند.
  • دانشجویان در دیدار مشترک با معاون آموزشی و معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، حفظ رتبه اول آموزشی و مرتبه والای علمی دانشکده دندانپزشکی این دانشگاه را مهمترین دغدغه خود عنوان کردند.
  • نمایندگان دانشجویان در این دیدار خواستار توسعه زیرساخت‌های آموزشی و حرکت در مسیر استانداردها شدند. حضور دانشجویان ایرانی شاغل به تحصیل در خارج از کشور و احتمال افت کیفیت تحصیلی از دیگر دغدغه های دانشجویان بود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا