Skip to content

اجرای طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» در دانشگاه تهران

حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران از اجرای طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» در دانشگاه تهران خبر داد. پیروی با اشاره به اجرای طرح دانشگاه عاری از دخانیات گفت: با هدف ارتقای سلامت دانشگاهیان، کلیات طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» در دانشگاه تهران تصویب شد.

حمید پیروی با اشاره به اجرای طرح «دانشگاه عاری از دخانیات» گفت: با همکاری دانشجویان، استادان، کارکنان، تشکل‌ ها و کانون‌‌های دانشجویی نسبت به تشکیل شورای برنامه‌ ریزی دانشگاه عاری از دخانیات اقدام شد. در حال تهیه و تدوین و نهایی کردن خط مشی دو دانشگاه در زمینه حذف مصرف دخانیات در تمام فضاهای دانشگاهی هستیم.

پیگیری جدی بحث دخانیات در دانشگاه تهرانطرح «دانشگاه عاری از دخانیات» در دانشگاه تهران

وی با تاکید بر پیگیری جدی بحث دخانیات در دانشگاه تهران در ادامه افزود: ایجاد هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی تهران باعث شده که یک مقدار سرعت کار کاهش پیدا کند ولی امیدواریم زمانی که به برنامه و خط و مشی نهایی رسیدیم، وضعیت خوبی را شاهد باشیم. در حوزه بهداشت و روان دانشجویان نیز بحث همیاران سلامت روان مطرح بوده و جلساتی برای توانمند ساختن همیاران سلامت دانشجویی خواهیم‌ داشت.

رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران در انتها درباره میزان مصرف سیگار و قلیان بین دانشجویان این دانشگاه گفت: براساس آماری که وجود دارد، مصرف سیگار و قلیان در بین دانشجویان این دانشگاه بسیار پایین است و نسبت به خیلی از دانشگاه‌‌ها شرایط بهتری داریم. ولی همین آمار بسیار کم هم از نظر ما نگران کننده است و باید به این موضوع پرداخته شود.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا