Skip to content

ثبت‌نام غایبان کنکور سراسری در دانشگاه‌ پیام‌نور

محمد‌محسن صدر مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور از امکان ثبت‌نام غایبان کنکور سراسری در دانشگاه‌ پیام‌نور خبر داد.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور گفت: داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند، می‌توانند در رشته‌‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور که گزینش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، ثبت‌نام نمایند.

محمد محسن صدر گفت: دانشگاه پیام‌نور امسال نیز در تمامی گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی وفنی، علوم تجربی، علوم انسانی و هنر پذیرای داوطلبان علاقه‌مند به تحصیل دراین دانشگاه است.

ثبت‌نام غایبان کنکور سراسری در دانشگاه‌ پیام‌نور

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام‌نور تاکید کرد: آن دسته از داوطلبانی که در آزمون سراسری شرکت نکرده و یا حتی مجاز به انتخاب رشته نشده‌اند نیز می‌توانند در رشته‌‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور که گزینش در آنها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد، ثبت‌نام نمایند.

وی در ادامه افزود: داوطلبانی که در کنکور شرکت نکرده‌اند نیز باید هم‌زمان با انتخاب رشته کنکور سراسری ضمن مراجعه به سایت سازمان سنجش و اخذ دفترچه راهنما ضمن آگاهی از رشته‌های بدون آزمون و صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی این دانشگاه نسبت به ثبت‌ نام اقدام و جهت کسب اطلاعات بیشتر به مراکزو واحدهای این دانشگاه مراجعه نموده و یا با شماره تلفن ۲۲۴۴۲۰۵۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.

مزایای دانشگاه پیام‌نوروی در پایان اظهار کرد: تغییر محل آزمون مطابق نظر دانشجو، امکان تحصیل هم‌زمان در ۲ رشته، آزمون‌های متمرکز و سراسری، برگزاری آزمون‌های آنلاین از دیگر مزایای دانشگاه پیام‌نور است که این دانشگاه را از سایر دانشگاه‌ها متمایز می‌کند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا