Skip to content

دریافت مدرک رشته فرعی در دانشگاه کردستان

دریافت مدرک رشته فرعی در دانشگاه کردستان با اخذ ۱۸ تا ۲۴ واحد انجام می‌شود. دانشگاه کردستان با مجوز وزارت علوم دوره‌های رشته فرعی همراه با ارائه مدرک را برای دانشجویان برگزار می‌کند.

رشته فرعی در دانشگاه کردستان

دوره فرعی (کهاد) که منجر به مدرک رشته فرعی می‌شود در دانشگاه کردستان برگزار می‌شود که دانشجویان باید فرم درخواست خود را برای شرکت در این دوره به مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه ارائه نمایند.

دریافت مدرک رشته فرعی در دانشگاه کردستانرشته فرعی در دانشگاه کردستاندوره‌های فرعی (کهاد) دوره‌هایی هستند که دانشجویان با داشتن شرایط ویژه می‌توانند در آن‌ها شرکت و تعداد محدودی از دروس تخصصی یک رشته دیگر را علاوه بر رشته اصلی تحصیلی خود بگذرانند.

در این دوره به دانشجویان اجازه داده می‌شود، ۱۸ تا ۲۴ واحد دروس تخصصی یک رشته دیگر را به عنوان دوره فرعی یا کهاد و به صورت هم‌زمان با رشته اصلی اخذ نمایند.

براین اساس در پایان تحصیلات، مدرک رشته فرعی مورد تایید وزارت علوم علاوه بر مدرک رشته تحصیلی اصلی به دانشجویان شرکت‌کننده در این دوره اعطا می‌شود.

هدف از اجرای این طرح در این دانشگاه تربیت انسان‌های خلاق، متخصص و کارآفرین برای پاسخگویی به نیازهای جامعه و ترویج علم نافع در سطح ملی و بین‌المللی است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا