Skip to content

مراسم استقبال از دانشجویان دکتری ورودی ۹۷ دانشگاه

ورودی 97 دانشگاه علم و صنعت

مراسم استقبال از دانشجویان دکتری ورودی ۹۷ دانشگاه علم و صنعت در روز شنبه ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار شد. در روز شنبه، ۱۰ شهریور ماه ۱۳۹۷، مراسم استقبال از دانشجویان دکتری جدید الورود برگزار گردید.

مراسم استقبال از دانشجویان دکتری ورودی ۹۷ دانشگاه علم و صنعت

در این مراسم که در مقابل درب اصلی دانشگاه و با حضور غرفه‌های مختلفی از معاونت فرهنگی، معاونت دانشجویی، مرکز مشاوره، دفتر شاهد و ایثارگر انجام شد، دانشجویان ضمن عبور از فرش قرمز و طاق نصرت، از خدمات مختلف بهره‌مند شدند.

در غرفه معاونت فرهنگی، ضمن عرض تبریک و خیرمقدم به دانشجویان جدید الورود، بسته فرهنگی شامل فولدر چرمی سایز A4، کاغذ یادداشت کلاسوری، نقشه و بروشور معرفی دانشگاه، بَج سینه و خودکار به دانشجویان تقدیم گردید.

در نهایت افراد به غرفه‌های مرکز مشاوره، جهت ارائه فرم کارنامه سلامت و غرفه معاونت دانشجویی، جهت مشاوره در خصوص امور مرتبط با وام، تغذیه و خوابگاه و در صورت نیاز به غرفه دفتر شاهد و ایثارگر مراجعه نموده و نهایتاً برای ثبت‌نام به دانشکده مربوطه راهنمایی شدند.

لازم به ذکر است تعداد پذیرفته‌شدگان دکتری ۱۳۹۷ روزانه و شبانه ۱۳ دانشکده دانشگاه علم و صنعت، در مجموع ۱۹۹ نفر و تعداد پذیرفته‌شدگان پردیس دانشگاهی (پردیس ۲)، ۳۱ نفر است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا