Skip to content

برگزاری همایش معرفی رشته‌های دانشگاه شریف

همایش معرفی رشته‌های دانشگاه شریف دهه دوم مردادماه برگزار می‌شود. یازدهمین دوره همایش تخصصی معرفی رشته‌های دانشگاه شریف دهه دوم مردادماه سال جاری و پس از اعلام نتایج آزمون سراسری برگزار می‌شود.

همایش تخصصی معرفی رشته‌های فنی، مهندسی و علوم پایه با هدف آشنایی داوطلبان ورود به دانشگاه صنعتی شریف با رشته‌های دانشگاهی و محیط این دانشگاه برگزار خواهد‌شد.

برگزاری همایش معرفی رشته‌های دانشگاه شریفمعرفی رشته‌های دانشگاه شریف

این همایش در ۳ روز متوالی پس از اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری، برای رتبه‌های زیر ۵۰۰۰ کشوری در نظر گرفته شده که در هر روز تمامی رشته‌ها طی ۲ نوبت صبح و عصر توسط استادان مجرب دانشگاه معرفی می‌شوند و داوطلبان و متقاضیان می‌توانند سوالات خود را در خصوص هر یک از رشته‌ها با استادان در میان بگذارند.

علاقه به رشته، تحصیل و تدریس در آن و انجام فعالیت‌های پژوهشی و صنعتی در حوزه‌های مربوط به آن رشته در سال‌های متمادی از جمله عواملی است که می‌تواند استادان را نسبت به سایر افراد در معرفی رشته‌ها ارجح کند.

در این همایش با ایجاد فضایی برای تعامل و تبادل اطلاعات بیشتر، دانشجویانی از رشته‌ها و مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه در ایام برگزاری همایش، همراه داوطلبان خواهند‌بود.

اطلاعات مربوط به نحوه ثبت‌نام و شرکت در این همایش در وبگاه همایش به نشانی students.sharif.ir موجود است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا