Skip to content
خبر دانشگاه جامع

همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با کشور اروپایی

محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر از همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با کشور اروپایی داد. رئیس دانشگاه علمی کاربردی از راه‌اندازی اولین مرکز بین‌المللی مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی با یکی از کشورهای اروپایی خبر داد.

دانشگاه جامع علمی کاربردی با کشور اروپایی

محمدحسین امید اظهار کرد: سیاست دانشگاه جامع علمی کاربردی توجه به مراکز نوآوری درکنار مراکز رشد بوده و در سال جاری به بیش از ۶۰ مرکز نوآوری مجوز داده شده که در حوزه انتقال فن‌آوری در حال فعالیت هستند.

  • در تلاش خواهیم بود تا تسهیلات مناسبی به مراکز نوآوری ارائه شود و با صندوق‌‌های مالی نیز مذاکراتی انجام شده تا دانش‌آموختگان در این مراکز بلافاصله در شرکت‌هایی که در حال فعالیت هستند از خدمات مورد نیاز بهره‌مند شوند.
  • در برخی از مراکز استان‌های غربی پذیرش دانشجو از دیگر کشورها آغاز شده و برای افزایش فعالیت‌ها در حال انعقاد قراردادی نیز با دانشگاه بصره عراق خواهیم بود، هم چنین در مرکز خراسان جنوبی نیز مذاکراتی برای پذیرش دانشجویان افغانستانی انجام پذیرفته است.

همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی با کشور اروپاییامید در ادامه بیان کرد: اولین مرکز بین‌المللی مشترک دانشگاه جامع علمی کاربردی با یکی از کشورهای اروپایی که جزئیات آن به زودی رسانه‌ای خواهد‌شد، راه‌اندازی می‌شود تا آموزش‌های مهارتی در سطح بین‌المللی ارائه شده و از فرصت‌های شغلی موجود در کشورهای متقاضی به خوبی بهره گرفته شود.

میزان بیکاری در بین دانش‌آموختگان دانشگاه جامع علمی کاربردی

امید در انتها اظهار کرد: با درنظر گرفتن تمامی دانشجویان پذیرش شده در دانشگاه جامع علمی کاربردی که پیش از ورود به این دانشگاه نیز دارای شغل بودند، بیش از ۷۰ درصد پذیرش‌شدگان این دانشگاه دارای کار اعلام شد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا