Skip to content
اخبار دانشگاه جامع

مجوز پذیرش دانشجو در ۶۰۰ مرکز جامع علمی کاربردی

دکتر امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خبر از مجوز پذیرش دانشجو در ۶۰۰ مرکز جامع علمی کاربردی داد. رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی از مجوز ۶۰۰ مرکز برای پذیرش دانشجو در مهر ماه سال ۱۳۹۷ خبر داد.

600 مرکز جامع علمی کاربردی

پنجمین نشست شورای مرکزی مناطق ۹ گانه دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور رئیس، معاونین و دبیران مناطق دانشگاه جامع علمی کاربردی به میزبانی دفتر هماهنگی امور واحدهای استانی در سازمان مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

مجوز پذیرش دانشجو در ۶۰۰ مرکز جامع علمی کاربردی

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی بیان کرد: برای حدود ششصد مرکز در مهر‌ماه سال جاری، مجوز پذیرش دانشجو داریم. تکلیف مراکز دولتی مشخص شده و پذیرش دانشجو ندارند. تکلیف وضعیت انتصاب سرپرستان و روسای مراکز آموزشی تا پایان مرداد‌ماه سال جاری می‌بایست مشخص شود.

امید ضمن تاکید بر تعیین تکلیف وضعیت روسا و سرپرستان مراکز از سوی دبیران مناطق، درخصوص ارزیابی مدرسان و وضعیت تسویه حساب مالی واحدهای استانی نیز به تشریح مطالب پرداخت.

وی در ادامه گفت: ما اعتقاد راسخ داریم که توسعه کشور به واسطه آموزش‌های مهارتی امکان‌­پذیر است و امروزه تحصیلات تکمیلی در کشور به حد انبوه رسیده و در عرصه‌‌های اقتصادی به شدت نیازمند به نیروی کار هستیم و دانشگاه جامع علمی­ کاربردی می­‌تواند این نیاز را مرتفع سازد.

در پایان نیز دبیران مناطق ۹­ گانه دانشگاه نقطه ­نظرات خود را در قالب دستور جلسه بیان کردند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا