Skip to content

انتخاب پژوهشگر برتر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

سومین دوره انتخاب پژوهشگر برتر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه در ۴ مقطع تحصیلی برگزار می‌شود و داوطلبان تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند مدارک خود را ارسال نمایند.

به نقل از دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، سومین دوره انتخاب پژوهشگر برتر دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در ۴ دوره کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری عمومی و دکتری تخصصی (Ph.D) برگزار می‌شود.

انتخاب پژوهشگر برتر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاهپژوهشگر برتر دانشجویی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه

دانشجویان علاقه‌مند می‌توانند پس از مطالعه آیین‌نامه پژوهشگر برتر دانشجویی تا پایان وقت اداری ۳۰ مهر‌ماه ۱۳۹۷ مدارک خود را به دفتر کمیته تحقیقات دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تحویل دهند.

بر اساس آیین‌نامه انتخاب پژوهشگر برگزیده دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه پژوهشگر دانشجو به فردی اطلاق می‌شود که بدون توجه به مقطع در حال تحصیل در سال ارزشیابی، دانشجوی دانشگاه بوده و یا از تاریخ فارغ التحصیلی وی بیش از ۶ ماه نگذشته باشد.

دانشجویان جهت وارد شدن به انتخاب پژوهشگر برتر دانشجویی باید به عضویت کمیته تحقیقات دانشجویی در آیند. شرط ورود برای دانشجویان ارائه حداقل یک مقاله نمایه شده در Scopus به عنوان نویسنده مسئول یا نفر اول در بازه زمانی در نظر گرفته شده است.

نحوه تخصیص امتیاز به دانشجویان فعال در طرح های تحقیقاتی یا مقالات بر اساس آیین‌نامه مربوطه اعلام شده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا