Skip to content

تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای

مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای تمدید شد. فرصت ثبت‌نام جدید و ویرایش اطلاعات در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۱۳۹۷ فراهم شد.

دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای

اصلاحیه دفترچه راهنمای ثبت‌نام برای داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۹۷ منتشر شد.

داوطلبان و متقاضیانی که در تاریخ تعیین شده موفق به ثبت‌نام نشده‌اند نیز می‌توانند در فرصت اعلام شده در این دوره‌ها ثبت‌نام نمایند.

تمدید مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی نظام جدید فنی حرفه‌ای

داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیردولتی- غیرانتفاعی سال ۹۷ که در زمان تعیین شده (۶ تا ۲۰ خرداد ماه ۹۷) در این دوره‌ها ثبت‌نام کرده‌اند می‌توانند اطلاعات ثبت‌نامی خود را از روز دوشنبه ۸ مردادماه تا روز جمعه ۱۲ مردادماه در سایت سازمان سنجش مشاهده نمایند.

به منظور مساعدت با داوطلبانی که در مهلت تعیین شده موفق به ثبت‌نام در این دوره‌ها نشده‌اند، این داوطلبان در صورتی که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند می‌توانند از روز دوشنبه ۸ مردادماه تا روز جمعه ۱۲ مردادماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش در این دوره‌ها ثبت‌نام و انتخاب رشته نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا