Skip to content

اولین کرسی ارتباطات علم در دانشگاه علامه با همکاری یونسکو

دکتر محمد مهدی فرقانی رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی خبر از افتتاح اولین کرسی ارتباطات علم در دانشگاه علامه با همکاری یونسکو داد.

دانشگاه علامه با همکاری یونسکو
دکتر محمد مهدی فرقانی در ادامه گفت: اولین کرسی ارتباطات علم با حضور وزیر علوم و شخصیت‌های علمی و رئیس کمیسیون ملی یونسکو در دانشگاه علامه افتتاح می‌شود.

حوزه‌های کرسی ارتباطات علم

فرقانی افزود: این کرسی علاوه بر رفع کم‌کاری‌های داخلی و بین‌المللی در حوزه ارتباطات، در حوزه آموزش و پژوهش روزنامه‌نگاری و ارتباطات فعال خواهد بود.

دانشگاه علامه با همکاری یونسکو

رئیس دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی در پایان گفت: بر اساس پروتکل یونسکو در گذشته کرسی‌های علمی فقط برای همکاری‌های بین بخشی در درون کشور بوده‌اند اما اکنون شرط لازم این است که همکاری‌ها در سطح ملی و بین‌المللی باشد و اگر این همکاری‌ها در کارنامه کرسی‌ها وجود نداشته باشد دوباره تمدید نخواهند‌شد، این کار کرسی‌ها را مشکل کرده ولی حضورشان را موثرتر کرده است.

سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد، که به‌طور خلاصه یونسکو (UNESCO) نامیده می‌شود، یکی از سازمان‌های تخصصی وابسته به سازمان ملل متحداست که در سال ۱۹۴۵ تشکیل شد. هدف این سازمان کمک به صلح و امنیت در جهان از راه همکاری بین‌المللی در زمینه‌های آموزشی و علمی و فرهنگی و تربیتی به منظور افزایش احترام به عدالت و قانون‌مداری و حقوق بشر، بر پایه منشور سازمان ملل متحد است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا