Skip to content

ارتقاء کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای، ابراهیم صالحی عمران سال

کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

۱۳۹۷ را سال ارتقاء کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اعلام کرد.

آقای صالحی عمران در مراسم دید و بازدید نوروزی با کارکنان سازمان مرکزی دانشگاه به پیام نوروزی مقام معظم رهبری اشاره و افزود: مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۷  را “حمایت از کالای ایرانی” نامگذاری کرده اند و به اعتقاد من دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند با پتانسیل بالقوه و بالای کارکنان و دانشجویان در جهت خدمت به کشور و هم وطنان  قدم‌های  بلندی در تحقق شعارسال ۱۳۹۷ برداشته و موثر باشند که در این خصوص ارتقاء کیفیت آموزشی و محتوایی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در راس کار خواهد بود.

وی افزود: خدا را شاکریم در ماه های پایانی سال قبل با حمایت های مسئولین، علیرغم تنگناها و مشکلات اقتصادی در سایه ایمان، تلاش، اخلاص و سخت کوشی کارکنان مشکلات پیش رو از میان برداشته شد شد.

هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای افزود: رسالت و هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای آموزش‌های عالی مهارتی به دانشجویان هست پس در سال پیش رو می‌بایست تمامی سعی و تلاش خود را در این زمینه به کار ببندیم.

وی خاطر نشان کرد: سازمان مرکزی بایستی ستاد پشتیبانی و کیفیت بخشی به سیستم آموزش‌های مهارتی در دانشکده و آموزشکده‌ها باشد.

صالحی عمران تاکید کرد: مسوولان کشور به توانمندی‌ های این دانشگاه اعتقاد دارند و بر این باور هستند دانشگاه فنی و حرفه‌ای می‌تواند در توسعه کارآفرینی، اشتغال زایی و استخدام گسترش فرهنگ مهارت آموزی موثر باشد بنابراین می‌بایست از فرصتی که پیش آمده بیشترین بهره را ببریم و در جهت معرفی دانشگاه استفاده کنیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا