Skip to content

کیوسک نشریات دانشجویی دانشگاه تهران راه‌اندازی می‌شود

دکتر مجید سرسنگی معاون فرهنگی دانشگاه تهران از راه‌اندازی کیوسک نشریات دانشجویی خبر داد. وی گفت: تا پایان امسال کیوسک مرکزی نشریات را با شکل مناسبی در پردیس مرکزی افتتاح می‌کنیم.

کیوسک نشریات دانشجویی

معاون فرهنگی دانشگاه تهران در نشست صمیمانه مدیران و فعالان نشریات دانشجویی گفت: اعتقاد جدی به حضور نشریات دانشجویی دارم و فکر می‌کنم جامعه سالم جامعه ای است که نشریات خوب داشته باشد.

وی افزود: دانشگاهی که حداقل ۲۰۰ تا۳۰۰ نشریه فعال دارد این دانشگاه نباید از نظر فرهنگی مشکل داشته باشد به این معنا است که این نشریات می‌توانند در توسعه فرهنگی دانشگاه موثر باشند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران عنوان کرد: طی چندسال گذشته توانسته‌ایم از نشریات حمایت کنیم تا بتوانند در توسعه فرهنگی، علمی و اجتماعی دانشگاه نقش بیشتری ایفا کنند.

سرسنگی تاکید کرد: نشریات عمومی دانشگاه باید فعال‌تر شده و محتوای جذاب تولید کنند.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم نشریات ما در دانشگاه تهران به لحاظ محتوا و شکل پیدا کنند.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران گفت: در اداره کل فرهنگی و اجتماعی این دانشگاه برنامه داریم دوره‌های آموزشی برای دانشجویان فعال در نشریات دانشجویی برگزار کنیم.

سرسنگی افزود: کیوسک نشریات را به صورت جدی پیگیری می‌کنیم و به دانشکده‌ها و پردیس‌ها اعلام کرده‌ایم که باید بخشی از فضای فیزیکی خود را به کیوسک نشریات دانشجویی اختصاص دهند.

وی تاکید کرد: تاکنون دانشکده دامپزشکی این کیوسک را راه‌اندازی کرده و تا پایان سال کیوسک مرکزی نشریات را با شکل مناسبی در پردیس مرکزی افتتاح می‌کنیم.

شایان ذکر است معاونت فرهنگی دانشگاه تهران و اداره کل فرهنگی و اجتماعی این معاونت، از حامیان سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در ایران هستند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا