Skip to content

ایجاد ۱۵۰ مجتمع فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام‌نور

محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیام‌نور از ایجاد ۱۵۰ مجتمع فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام‌نور خبر داد.

مجتمع فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام‌نور

مجتمع فرهنگی ورزشی در دانشگاه پیام‌نور

رئیس دانشگاه پیام‌نور در ادامه گفت: این دانشگاه حمایت جدی خود را از ورزش همگانی و حرفه‌ای با راه‌اندازی بیش از ۱۵۰ مجتمع فرهنگی ورزشی در این دانشگاه اعلام می‌کند.

محمدرضا زمانی در مراسم گرامیداشت روز جهانی ورزش دانشگاهی گفت: دانشگاه پیام نور با ۵۰۰ مرکز و واحد، بیش از ۵۰ نمایندگی در خارج از کشور، ۴۰۰۰ عضو هیات علمی، ۱۰۰۰۰ کارمند و ۴۰۰ هزار دانشجو خیل عظیمی از نیروی انسانی متخصص و ظرفیت بسیار مطلوبی برای ایجاد نشاط، سلامت جسمی و روانی و هم‌چنین گسترش روحیه ورزشی در جامعه را داراست.

وی با عنوان اینکه ۲۸۰۰۰ دانشجوی رشته تربیت بدنی در دانشگاه پیام‌نور تحصیل می‌کنند، یادآور شد: دانشگاه پیام نور به وجود دانشجویان ورزشکار قهرمانی که در طول سال گذشته توانستند با کسب ۶۰۰ مدال در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند، افتخار کرده و با وجود محدودیت های مالی، حمایت جدی خود را از ورزش همگانی و حرفه‌ای اعلام می‌کند.

ایجاد ۱۵۰ مجتمع فرهنگی ورزشی

رئیس دانشگاه پیام‌نور به راه‌اندازی بیش از ۱۵۰ مجتمع در این دانشگاه اشاره کرد و در انتها گفت: دانشگاه پیام‌نور با کسب این موفقیت‌ها نشان داده علاوه بر تعلیم و آموزش، در عرصه ورزش قهرمانی نیز نیک درخشیده و با برنامه‌ریزی منسجم زمینه ظهور استعداد‌های جوانان این مرز و بوم را فراهم کرده است.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا