Skip to content
مسابقه عکاسی سازمان ISIC

درخشش جوانان ایرانی در مسابقه بین‌المللی عکاسی youthdrivingchange

در راستای همکاری ۵۰ ساله سازمان بین‌المللی دانشگاهیان (ISIC) و سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی سازمان ملل متحد (UNESCO)، مسابقه عکاسی youthdrivingchange برگزار شد.

در این مسابقه که با هدف نیرو بخشیدن به جوانان و برانگیختن حس خلاقیت آن‌ها طراحی شده بود، از شرکت‌کنندگان خواسته شد تا تصویری خلق کنند که پاسخگوی این پرسش باشد:

به عنوان یک شهروند، چگونه چالش‌ها را حل می‌کنید و دنیای خود را تغییر می دهید؟

مسابقه عکاسی در محورهای «آموزش‌های فرهنگی و هنری»، «محیط زیست»، «شهروند جهانی»، «مراقبت های بهداشتی»، «نوآوری های روستایی»، «حقوق حیوانات» و … برگزار شده است.

مهلت ارسال آثار به این مسابقه تا ۵ ژانویه ۲۰۱۸ (۱۵ دی ۱۳۹۶) تعیین شده بود و مرحله نخست داوری توسط هیات ژوری ۱۷ ژانویه (۲۷ دی) به پایان رسید و از ۲۸ دی، اعلام نتایج اولیه به منظور رای گیری عمومی صورت گرفت.

از بین آثار ارسالی برای جشنواره youthdrivingchange ، تعداد ۴۱  اثر با رای داوران برای رای‌گیری عمومی در صفحه فیسبوک سازمان قرار گرفته شده است. در این میان ۷ اثر از ایران موجود است که لینک این آثار به شرح است:

? https://goo.gl/H1js5j

? https://goo.gl/phHLPU

? https://goo.gl/gfaAF9

? https://goo.gl/hqpK5d

? https://goo.gl/kjXtm3

? https://goo.gl/7sY26Y

? https://goo.gl/R48fWo

? https://goo.gl/Loqh5m

نمایندگی سازمان بین‌المللی دانشگاهیان در ایران، بدین وسیله از کلیه هموطنان عزیز درخواست می‌کند تا با رای دادن و انتشار این خبر در جهت افزایش رای شرکت‌کنندگان ایرانی مسابقه و امکان برگزیده شدن آن ها سهیم باشند. به امید آنکه نام ایران و ایرانی در همه جای دنیا در مقام نخست باشد.

شایان ذکر است نتایج این مسابقه، روز ۵ فوریه ۲۰۱۸ (۱۶ بهمن ۱۳۹۶) اعلام خواهد شد.

یک نظر برای این نوشته موجود است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا