Skip to content
نمایشگاه الکامپ

تپسی، اسنپ و بیدود در نمایشگاه الکامپ ۹۸

امیر ناظمی در ارتباط با برگزاری نمایشگاه الکامپ بیان کرد: نمایشگاه الکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از تاریخ ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه ۹۸ با شعار «آینده بهتر» برگزار خواهد شد.

بخش‌های تخصصی این نمایشگاه به شرح ذیل است:

  • الکام استارز (مخصوص استارت آپ)
  • الکام ترندز (فناوری‌های نوظهور)
  • الکام جابز (ایجاد فضای اشتغال)
  • الکام تاکز (ارائه آخرین دستاوردهای فناوری)

معاون وزیر ارتباطات بیان داشت: نمایشگاه الکامپ سال جاری شتاب‌دهنده به صورت مستقل در قالب پاویون حضور دارد. پنج شتاب‌دهنده برای حضور در پاویون اعلام آمادگی داشته است. برخی از شرکت‌های برگ امروزه استارتاپ‌های کوچک دیروز هستند. تعدادی از آنها جایگزین شرکت‌های بزرگ در حوزه آی‌تی می‌باشند.
تپسی، اسنپ و بیدود از جمله این شرکت‌ها هستند.

محمدباقر اثنی عشری در تکمیل بیانات ناظمی در این رابطه گفت: الکامپ انعکاسی از جامعه است. شرکت‌های کوچک با روال شیبی رو به بالا در حال حرکت است. البته در دوره با محدودیت‌های ارزی بخشی از شرکت‌های سخت‌افزار در نمامایشگاه امسال حضور دارند. اعم از اپراتورها و شرکت‌های بانکی همراهمان هستند.

محل برگزاری نمایشگاه الکامپ

امیر ناظمی افزود: نمایشگاه الکامپ امسال نیز مانند سال گذشته سالن دولت الکترونیک برقرار است. از دستگاه‌ها تقاضا داریم به جای معرفی چهارچوب سازمانی به معرفی خدمات دستگاه‌ها بپردازند. در واقع رویکردمان خدمت محور است. همین رویکرد و با انتخاب شعار آینده روشن سعی داشتیم، خدمات شهروند محور را اصل قرار بدهیم.

چهل دستگاه دولتی در قالب بیست و دو غرفه در سالنی با فضای ۲۵۰۰ متر مربع حضور خواهند داشت. البته به ۱۰ سازمان هم این اجازه را دادیم که به طور مستقل غرفه داشته باشند.

آیا بزرگ کردن الکامپ و توسعه بخش‌های مختلف درست است؟

وی در پاسخ به این سوال چنین بیان دارد: توسعه بخش‌های الکامپ جای تامل دارد. بزرگترین قدمی برای حمایت در ارتباط با این موضوع داشتیم. برگزاری نمایشگاه الکامپ را به بخش خصوصی داده‌ایم. الکامپ توسط بخش خصوصی صورت می‌گیرد.

رسالت نمایشگاه الکامپ

رییس سازمان نظام صنفی در این رابطه بیان داشت: الکامپ ابزاری برای بخش مالی سازمان و رسالت توسعه بازار است. رسالت از برگزاری نمایشگاه ارتقا دادن بحث اصلی است نه متراژ!

بالا بردن سطح محتوایی نمایشگاه کمک کرده است و همچنین با جلب نظر شرکت‌های بزرگ از پتانسل آنها استفاده نماییم.

دلیل آن که نمایشگاه الکامپ در حال حاضر پیشرفت داشته است.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

امسال در نمایشگاه الکامپ زنجیره سخت‌افزاری و نرم‌افزاری حضور خواهند داشت.

شایان ذکر است قانون مربوط به صندوق‌های فروشگاهی سال گذشته تصویب شد و بر همین ترتیب فروشگاه‌ها به طور مستقیم به سازمان امور مالیاتی کشور متصل می‌شوند.

صندوق فروشگاهی

ناظمی در طرح اولیه صندوق فروشگاهی افزود: این طرح جنبه سخت‌افزاری صندوق فروشگاهی در نظر گرفته شده بود، با تلاش بسیار در نشست‌هایی که با مجلس شورای اسلامی داشته‌ایم؛

این رویکرد به طرح نرم‌افزاری تبدیل شد. دلیل حضور صندوق‌های فروشگاهی در نمایشگاه الکامپ این است که از سال آینده ابزار جدیدی با نام صندو‌ق‌های الکترونیکی خواهیم داشت.

تپسی، اسنپ و بیدود

همچنین اعلام داشتند مطابق با رایزنی‌های انجام شده است.

بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ، با تخفیف چند درصدی از خدمات شرکت‌های اسنپ و تپسی بهره‌مند خواهند شد.

همچنین بیدود در مسیرهای خاصی همراهی خواهد داشت.

حمایت زیست محیطی

قابل بیان است برای حمایت از محیط زیست، در نمایشگاه توزیع بروشور از سوی دستگاه‌های دولتی ممنوع شده است.

دستگاه‌های مربوطه باید قسمتی را بر روی وب سایت خود مشخص نمایند.

محتوای تبلیغاتی را در قالب PDF بازکنندگان ارائه دهند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا