Skip to content
برگزاری آزمون آیلتس در دانشگاه آزاد

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ۲۰۱۸ آیلتس دانشگاه آزاد

آغاز ثبت‌نام آزمون‌های ۲۰۱۸ آیلتس دانشگاه آزاد

ثبت‌نام آزمون‌های سال ۲۰۱۸ آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی در دو ماژول آکادمیک و جنرال آغاز شد.

ثبت‌نام آزمون‌های نیمه اول سال ۲۰۱۸ آیلتس دانشگاه آزاد اسلامی از ۲ اسفندماه انجام می‌پذیرد. طبق بخشنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور، هزینه ثبت نام آزمون آیلتس از فوریه ۲۰۱۸ میلادی ۱۰۴۵۰۰۰۰ ریال است.

آزمون آیتس یکی از چالش برانگیزترین آزمون‌های بین‌المللی زبان انگلیسی است. برای موفقیت در این آزمون، نه تنها باید به زبان انگلیسی مسلط باشید بلکه باید با انواع سوالات و استراتژی‌های کلیدی برای پاسخ دادن به هر یک از آن‌ها را نیز بشناسید و این استراتژی‌ها را تمرین کنید تا در آزمون اصلی با سرعت و دقت کافی به سوالات پاسخ دهید.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی به آدرس  english.iau.ac.ir نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. از دانشجویان و تمامی متقاضیانی که میخواهند در این آزمون‌ها شرکت کنند تقاضا می‌شود در زمان مشخص شده اقدام به ثبت نام کنند تا به مشکل برای ثبت برخورد نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، داوطلبان می‌توانند پس از ثبت نام از امتیاز ویژه شرکت در دوره‌های آموزشی رایگان مهارت‌های آزمون آیلتس بهره‌مند شوند.

همچنین داوطلبان می‌­توانند با مراجعه به سامانه IELTS.English.iau.ac و اطلاع از تاریخ آزمون‌های آینده، در صورت تمایل نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا