Skip to content

اختصاص وام ویژه دانشجویان دکتری متقاضی واجد شرایط در سال تحصیلی جدید

اختصاص وام ویژه

فریبرز سجادی گفت: اختصاص وام ویژه دانشجویان دکتری به واجدین شرایط که متقاضی باشند، پرداخت می‌شود. البته در سال جاری هنوز مبلغی مصوب نگردیده است.

قائم‌مقام صندوق رفاه دانشجویان اضافه کرد: ثبت وام ویژه دکتری توسط بانک ارائه می‌شود، وام ویژه دکتری صندوق رفاه به مبلغ ۳۶ میلیون ریال برای شش ماه اول سال ۹۸در سنوات مجاز تحصیلی آغاز شده است و تا ۲۸ خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

سجادی اضافه کرد: دانشجویان غیرشاغل و غیربورسیه و صرفاًً واجدین شرایط می‌توانند از وام ذکر شده استفاده نمایند. برای تعدادی از دانشجویان هم این وام واریز شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم افزود: آنچه را که دانشگاه تأیید کرده باشد، پرداخت می‌کنیم. هر سال تحصیلی ۱۳۰ الی ۱۴۰ میلیارد تومان برای وام ویژه دکتری پیش‌بینی می‌شود.

وی همچنین افزود: بحث عدالت محوری از منظر توزیع منابع، مورد نظر صندوق است و منابع صندوق و حتی دانشگاه‌ها فقط متعلق به یک گروه خاص دانشجو یا یک دانشگاه خاص نیست و تا جایی که ممکن است منابع به آن بخش‌هایی اختصاص داده خواهد شد که محرومیت بیشتری دارند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان افزود: یعنی تلاش خواهیم کرد با حفظ دانشگاه‌هایی که وضع بهتری دارند، دانشگاه‌های دیگر را هم به وضع مطلوب نزدیک سازیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا