Skip to content
چهار بیمارستان جدید دانشگاه آزاد

چهار بیمارستان جدید دانشگاه آزاد

دکتر بگلو مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد اسلامی از راه‌اندازی چهار بیمارستان جدید دانشگاه آزاد واقع در شهرهای تهران، تبریز، کازرون و اردبیل خبر داد. وی افزود: قسمت هایی از بیمارستان فرهیختگان تهران با مشارکت بخش خصوصی و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد در حال راه‌اندازی است.  براساس برنامه زمانی انجام شده، فاز نخست آن با حدود ۱۱۵ تخت بستری در سال جاری به بهره برداری می رسد.

مراکز جدید

بیمارستان های دانشگاه آزاد اسلامی

مدیرکل توسعه خدمات سلامت دانشگاه آزاد به راه‌اندازی بیمارستان های جدید واحدهای دانشگاهی تبریز و اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: مقدمات راه‌اندازی بخش‌هایی از بیمارستان تبریز با مشارکت اعضای هیات علمی دانشگاه و همیاری بخش خصوصی انجام شده است. قرارداد راه‌اندازی و بهره برداری بیمارستان واحد اردبیل نیز با دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اردبیل منعقد و در مرحله اجرا است.

وی با بیان اینکه دانشگاه آزاد در حال حاضر دارای ده بیمارستان فعال است، افزود: از این تعداد شش بیمارستان از نظر کیفیت در اعتباربخشی ملی که توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد، درجه یک هستند.

دکتر بگلو با تاکید بر ارتقاء بهره‌وری بیمارستان های فعال، خاطر نشان کرد: به همین منظور نشست‌های متعددی با حضور دست اندرکاران بیمارستان برگزار و راهکارهایی در حال اجرا است تا ضمن مدیریت هزینه‌های بیمارستان‌ها، شاهد ارتقا وضعیت درآمدی و کیفیت خدمات سلامت باشیم.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا