Skip to content

بررسی برنامه‌های عملیاتی دانشگاه آزاد

  رئیس دانشگاه آزاد دکتر فرهاد رهبر با هدف بررسی برنامه‌های عملیاتی دانشگاه آزاد در سال ۱۳۹۷ با معاونان این دانشگاه به صورت جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

فرهاد رهبر در جلسه با علیرضا منادی معاون امور مجلس دانشگاه آزاد و مدیران کل این معاونت در جریان بررسی برنامه‌های عملیاتی دانشگاه آزاد معاونت پارلمانی و حقوقی دانشگاه برای سال ۱۳۹۷ قرار گرفت.

بررسی برنامه‌های عملیاتی دانشگاه آزاد

ایشان هم چنین در جلسه با عبدالرسول پورعباس معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه و مدیران کل این حوزه برنامه‌های عملیاتی و پیشنهاد های این معاونت را نیز مورد بررسی و کاوش قرار داد.

رهبر در این جلسه با تاکید بر اینکه تمامی معاونت های دانشگاه آزاد باید برنامه‌های خود را براساس زمان بندی های اعلام شده پیش ببرند، بر اجرای برنامه‌های دانشگاه مطابق با جدول زمان بندی ارائه شده تاکید‌کرد.

حمایت از کالای ایرانی

رئیس دانشگاه آزاد هم چنین با اشاره به نام گذاری سال ۱۳۹۷ به نام سال «حمایت از کالای ایرانی» از سوی مقام معظم رهبری، خطاب به معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد، خواستار توجه جدی و تلاش این معاونت در جهت حمایت از تولید داخلی در جهت اشتغالزایی هرچه بیشتر شد.

آقای رهبر گفت: برنامه‌های عملیاتی معاونت های دانشگاه آزاد باید جامع، کامل و با درنظر گرفتن تمامی استراتژی‌های این دانشگاه تهیه، تدوین و در زمان بندی ارائه‌شده، اجرایی شود.

ایشان در ادامه بیان کرد: اداره کل تشریفات و پیگیری های ویژه از روند اجرای برنامه ها بر اساس مذاکرات به عمل آمده در جلسات گزارش لازم را تهیه و ارائه خواهد‌کرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا