Skip to content
نقل وانتقال دانشگاه آزاد

تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشگاه آزاد تا بیستم دی

دکتر علیرضا صامت، مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مهلت ثبت نام برای نقل و انتقال دانشگاه آزاد اسلامی و میهمانی برای نیمسال دوم تحصیلی ۹۶-۹۷ این دانشگاه تا ۲۰ دی ماه تمدید شد.

وی همچنین عنوان داشت: متقاضیان از فردا ۱۲ دی ماه می‌توانند برای ثبت نام به سامانه منادا  مراجعه کرده و ثبت نام خود را کامل کنند.

وی با بیان اینکه تنها به درخواست‌هایی که از طریق سامانه منادا ارسال شود، رسیدگی می‌شود، افزود: اعلام نهایی نتایج نقل و انتقال و میهمانی نیمسال دوم سال تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی قبل از آغاز ترم بهمن و در تاریخ ۷ بهمن‌ماه خواهد بود.

مدیرکل امور دانشجویی دانشگاه آزاد تاکید کرد: مهلت تعیین شده به هیچ عنوان قابل تمدید نیست بنابراین دانشجویان ثبت نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

در سامانه مناذا ذکر شده:

خواهشمند است با توجه به راهنمایی های ذیل و پس از مطالعه دقیق شیوه‌نامه نقل و انتقالات و ماده الحاقیه آن نسبت به ثبت درخواست خود در سامانه منادا اقدام نمایید.   ۱- زمان ثبت درخواست واجدین شرایط نقل و انتقالات دانشجویی در نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۶، از مورخ ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ لغایت ۱۳۹۶/۱۰/۲۰ تمدید می‌گردد.( روند ثبت درخواست خود را به روز آخر موکول نفرمایید.)   ۲- با اطلاع کامل از مفاد شیوه‌نامه و انتخاب ماده متناسب با شرایط خود، ماده درخواستی را انتخاب نمایید. (تغییر نوع درخواست در زمان مقرر ثبت نام نقل و انتقالات دانشجویی در سامانه منادا، حداکثرتا ۲۴ ساعت پس از ثبت درخواست، بدون پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان‌پذیر خواهد بود و پس از آن با پرداخت هزینه بررسی مدارک امکان ثبت مجدد وجود خواهد داشت.) ۳- پیگیری آخرین وضعیت درخواست‌های مواد ثبت شده بر اساس مواد ۱ تا ۱۲-۱ و ۱۶ شیوه‌نامه نقل و انتقالات به صورت آنلاین در سامانه قابل مشاهده خواهد بود و متقاضیان میهمانی بر اساس ماده ۱۲-۲ ، می‌توانند از تاریخ ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ شروع و تا قبل از زمان شروع کلاسها نتایج درخواست خود را از طریق سامانه مشاهده نمایند. (پیگیری وضعیت دانشجویان صرفاً از طریق سامانه انجام می‌گردد و نیازی به مراجعه حضوری به واحدهای مبدا، مقصد و سازمان مرکزی دانشگاه ناست) ۴-  از نهایی شدن درخواست خود اطمینان حاصل نمایید. ۵-  از سپردن ثبت درخواست به افراد دیگر خودداری نمایید. ۶- با توجه به اینکه امکان انتخاب چند واحد مقصد در ماده ۱۲-۲ وجود دارد توصیه می‌شود از این امکان استفاده نمایید تا در صورت عدم کسب امتیاز لازم برای واحد مقصد، اولویت‌های بعدی مورد بررسی قرار گیرد.

برای این نوشته 0 نظر ثبت شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برگشت به بالا